NOD en afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Joelle23, 13 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joelle23

Joelle23 Lid

13 apr 2016
    87
    21
    8
    Administratief medewerker
    Hallo dames,

Ik ben nieuw op dit forum, en ik hoop ervaringen met iedereen te mogen delen.
    Mijn vriend en ik hebben besloten om voor een eerste kindje te gaan.
    sinds het stoppen van de pil in oktober heb ik een gemiddelde cyclus van 21 dagen, dit is de ene maand 21 maar kan ook gerust 25 dagen zijn.
    de eerste maanden heb ik niet echt meegerekend i.v.m ontpillen.

nu zit ik vandaag op dag 23 van mijn cyclus, en zoveel last van afscheiding, mijn ondergoed is steeds nat, en iedere keer naar het wc bezoek, is het alweer nat.

Vandaag 2 keer bij het afvegen wat bruine afscheiding gehad, dus ik gok haast dat ik in de komende dagen alsnog mijn menstruatie verwacht.
    Vrijdag is dag 25 van mijn cyclus, mocht er dan nog niks zijn wil ik zaterdag ochtend testen.

iemand ervaring met deze grote hoeveelheid afscheiding, en kan het een teken zijn?

2. Joelle23

Joelle23 Lid

13 apr 2016
    87
    21
    8
    Administratief medewerker
    alleen maar meer twijfels..

steeds afwisselend last van bruine afscheiding, en vanavond roze bij het afvegen.
    ik verwacht een beetje dat mijn menstruatie er alsnog aan komt.
    nu wat vaker aan het checken, maar nu steeds niks te zien...

enig idee of dit misschien nog een innesteling zou kunnen zijn?

3. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Alles kan. Ik ben 17 februri gestopt met de pil en sindsdien op de ontrekkingsbloeding na niet ongesteld geweest en ik ging net ook naar de wc en had een roze vlek van afscheiding in mn onderbroek. Heb je ook veel buikpijn?

Deel Deze Pagina