Iemand die bekend is met een latere (of geen) eisprong de maand na een HSG? Ik test nu 3 dagen en m'n testen blijven echt heel licht. Soms amper een streepje te zien. Ik ben dit echt niet gewend... Heb zelfs andere ovulatietesten gekocht omdat ik deze niet vertrouwde, maar die andere blijven ook heel licht.
Oef, dat weet ik niet zo uit m'n hoofd. Dat zou ik echt op moeten zoeken voor je (kan je van de week wel ff een berichtje sturen). Maar waar ik sowieso aan denk: kan zijn dat de HSG wat stress met zich mee heeft gebracht en dat je eisprong daardoor wat aan de late kant is.
Nee het was juist een opluchting. Ik ben ook totaal niet gestresst geweest van tevoren of tijdens (want ik was onder zeil haha) Verder heb ik nu ook vakantie.. dus qua stress zit t wel goed nu.
Het HSG-onderzoek kan inderdaad wel effect hebben op je cyclus en eisprong. Je eisprong kan iets later komen of je luteale fase kan net iets anders zijn. Op welke cyclusdag zit je nu en op welke dag heb je het onderzoek gehad?
Op 12 oktober, dat was cyclusdag 15 en mijn eisprong was toen waarschijnlijk net geweest. Nu zit ik op dag 14 en zijn m'n testen echt heel licht... maar goed ik wacht het af, misschien gaan ze vandaag ineens veel donkerder worden?
Die onderste sensitest is van vanmorgen en die 2 action testen zijn van gisteravond en vanmorgen. Beetje donker wel dat gedeelte van de foto maar je ziet in het echt amper een tweede streepje
Found him! Onderste 3 testen zijn van vandaag. Die van vanmorgen was dus nog erg licht. Om 18.00u nog een keer getest en die werd al een stuk donkerder maar CB was nog negatief.. en toen dacht ik net; voor de zekerheid nog maar een keer beide testen doen en toen had ik ook een smiley op de CB en een dikke streep op de dipstick. Hij kwam wat traag op gang deze keer.. @RoGiJuLi