Hoi meiden, Op 18-4 heb ik helaas een miskraam gekregen. Ik heb hierna nog een aantal zwangerschapstesten gedaan om te zien of ze goed afliepen. De 19e was de test al flink minder duidelijk en daarna liep hij snel af. Op 27-4 is er een controle dmv een echo geconstateerd dat mijn baarmoeder schoon is, ik heb daarna ook niet meer gebloed ( in totaal 7 dagen ). Op diezelfde dag, 27-4 dus was er nog een heeeel tuurstreepje te zien op de zwangerschapstest, dus ik denk dat mijn HCG net aan 25 was. Nu heb ik gisteren nog een keer een zwangerschapstest gedaan, aangezien ik nu wel had verwacht dat al het HCG weg zou zijn, helaas stond nog steeds datzelfde tuurstreepje er op Wie heeft dit ook gehad en hoe lang duurde het voor je een negatieve test had? Ik lees op internet dat het tot 6 weken kan duren, maar aangezien mijn HCG tijdens mijn zwangerschap al niet hoog was ( 1012 op 12-4 dmv bloedtest ) had ik toch echt wel verwacht onder de 5 te zitten. Het liep toen ook niet goed op, wellicht loopt het ook niet goed weer af...? Ik wil zo graag weer verder, een menstruatie krijgen is voor mij het teken dat mijn lijf weer gereset is.
Hee meisje, heb je al positieve ovulatie test gehad? Het kan zijn dat je lang een tuurstreep houd. Als ik na mezelf kijk was de tuurstreep 3 dagen laten helemaal weg.
@wish01 Nee helaas nog geen positieve ovulatietest, wel worden ze steeds wat donkerder maar we zijn er nog (lang) niet zeg maar...heb maar weer ff wat goedkope testen online besteld want heb zomaar het idee dat dit een lange cyclus wordt...ik had op 27-4 zo'n zelfde tuurstreep op mn zwangerschapstest...pfff duurt me veel te lang.
Hai rianne, zou het een nieuwe zwangerchap kunnen zijn denk je ? Hier na 4 weken weer een eisprong gehad. Kan me herinneren van de vorige mk dat ik heel snel weer een eisprong had. Deze keer heeft het wat langer op zich laten wachten maar er was donderdag te zien dat er duidelijk 1/2 eitjes gesprongen waren. Nu afwachten wanneer de ongi zich laat zien
@wish01 nee dat denk ik niet, ik temperatuur ook en ik zit nog op een temperatuur die ik voor mn eisprong heb ( 36.3-36.5 ) dus een nieuwe zwangerschap lijkt me onwaarschijnlijk Maar ik voel wel "activiteit" in mn baarmoeder, beetje lichte krampjes zeg maar. Aankomende dinsdag is de miskraam 3 weken geleden. Oh spannend zeg, misschien zelfs 2 eitjes! Hopelijk heb je snel weer een mooie test in handen. Ik duim voor je!
Ivm me voorgeschiedenis verwacht ik niet dat er zomaar weer een zwangerschap uitkomt. Tuurlijk blijf ik altijd hopen.
Nee je weet idd maar nooit. Ik lees wel vaak dat vrouwen snel weer zwanger raken na een miskraam. Hopelijk is dat ons ook gegund. Mijn testen worden steeds iets duidelijker, nog lang niet positief maar het begint eindelijk een beetje te komen, hiervoor waren het echt tuurstreepjes of helemaal niks. Ik had nog 4 testen over, heb vanmiddag weer 100 dipsticks besteld omdat ik er vanuit ging een lange cyclus te hebben. Zul je straks net zien dat hij morgen/overmorgen positief is. Zit ik met al die testen. Echt weer iets voor mij. Nou ja mocht het deze ronde niet raak zijn, heb ik alvast een voorraadje
HOi, Ik ben er een tijdje niet geweest en moet even wennen aan de nieuw lay-out. Ging even wat mis. Ik heb op 17-2 na 10 weken zwangerschap een mk gehad. Zelf met medicatie na geen kloppend hartje meer, op moeten wekken. Na 5 dagen alsnog een curretage. Pas na ruim 3 weken testen in negatief. 2 weken later heel licht bloedverlies. Weer 2 weken later mijn menstruatie, duurde dus heel lang. Laatste menstruatie was na 24 dagen heel irritant geen peil op te trekken nu. Vanaf vandaag begonnen met ovulatie testen, heel licht positief. Even afwachten hoe ze oplopen. Vorige maand op de positieve testdag geklust. Dus dat heeft niet gewerkt haha. Nieuwe maand nieuwe kansen. Er zit helaas niks anders op de afwachten. Maar ik weer precies hoe je je voelt. Ik was voor het eerst blij dat ik ongesteld werd. Heel veel succes en sterkte
Bij mij zei het niet zoveel. Ik had 20 dagen na de curretage mijn eisprong en 4 dagen daarvoor nog een tuurstreep. Het kan snel gaan, hopelijk voor jou ook!!
Mijn ovulatietesten beginnen eindelijk op te lopen. Heb ook al een dag ovulatiepijn...denk dus dat er wel iets gaande is. Ik zat net in de beschrijving van mijn ovulatietesten te kijken, was ff niet in de buurt van een action dus heb bij de supermarkt 2 doosjes meegenomen. Die hebben een gevoeligheid van 40mIu/mL. Dat vind ik best veel. Volgens mij hebben actiontesten een gevoeligheid van 20mIu/mL. Gebruikt iemand van jullie de testen van action die toevallig een handleiding/bijsluiter bij de hand heeft en even voor mij wil kijken? Mijn testen zijn nog lang niet positief hoor maar er gebeurt al meer dan vorige week @Cinsam hopelijk deze ronde meer geluk!! Ik duim voor je! @Liva jij bent ook snel weer zwanger geworden zie ik, gefeliciteerd!