Zoals de titel t al zegt..heeft er iemand ervaring met valse positief testen van de kruidvat 2v5? En heb je hier nog een foto van..ben erg benieuwd ( Ik weet dat sommige denken geniet van je positieve test en hopen dat het oploopt maar heb hier nog al moeite mee x)
Ik heb nog nooit vals positief getest met die testen. En deze vind ik er toch uitzien als een positieve test streepje is roze. Hoe snel verscheen t streepje?
Dat weet ik helaas niet zeker hb t afgelopen maand helemaal los gelaten dus geen ovulatie test gebruikt..het enige wat ik weet is dat ik 14 april een onwijs dikke klodder vrucht bare slijm zag haha meer niet..heb een cyclus tussen de 25 en 31 dagen dus zit nu op dag 27
Het streepje verscheen binnen afleestijd maar de kleur laat mij enorm.twijfelen ik vind hem alleen op het begin beetje roze en daarna vervaagd het naar kleurloos ofzo
Als ik niet zwanger ben is deze test bij mij altijd spierwit. Al vaak getest en nog nooit vals positief met kv! Deze test is licht positief.
Meid rekbaar slijm kan ook een aantal dagen voor je eisprong al zijn. Waarschijnlijk ben je gewoon minder ver dan je denkt! Ik heb hele goede ervaringen met Kv2v5 dus denk echt niet dat deze vals positief zijn. Hoop dat het allemaal goed blijft gaan!
Ik zie idd op beide foto's een streepje. Wil je niet onzeker maken, maar wel eerlijk zijn. Ik had afgelopen cyclus 10/11dpo een licht positieve test met 2v5 van Kruidvat. 14dpo (afgelopen zaterdag) alsnog ongesteld geworden.
Het streepje verscheen binnen 5 minuten..nu is de kleur wel allang verdwenen ik ga.morgen. ochtend weer testen
Ik heb in het verleden wel dit soort streepjes gehad en geen ( doorgaande) zw. Maar deze keer ook al vroeg zo'n streep en die liep toch echt op!
Goedemorgen dames, ja zojuist weer een nieuwe test gedaan action wederom wit..en de kruidvat 2v5 zelfde streep als gister ik ga t zo op beeld proberen te krijgen maar het kleurtje lijkt lichter en lijkt alsof ik moet turen zo vreemd dit
Waarom gelijk het advies om bloed te prikken? Dat vind ik een beetje onzin. Beter lijkt het mij om even af te wachten. TS, wat rot dat je test nu zo licht is. Misschien heeft hij wat tijd nodig om bij te kleuren? Dat heb ik wel gehad met 2 kruidvat testen een paar maanden geleden.