hoi meiden poe er is een hoop gebeurd de afgelopen tijd! oei wat spannend zeg van liane hoe gaat het verder met jullie?
was inderdaad al aan het lezen of er iets over liane bekend was... he bah... inderdaad wel wat ongerust...
nou, misschien later op de avond nog even spieken.. ik ga zo sporten en dan saunaatje en zonnebankje... mmm... lekker!! liefs!
ingef veel plezier ik duik zo lekker met laptop en al onder de wol heerlijk vandaag beetje buikgrieperig namelijk en wil wel een leuk weekend hebben .
Hier denken we dat we de opening van de Olympische Spelen live gaan meemaken vannacht *zucht*.....kiezentijdperk is aangebroken......arm ventje!
meende mijn ei gehad te hebben ivm helder slijm. en was alweer voorbij tot daar net... maar proberen te klussen ivm mijn rug auwww
heb via de pb ook nog niks van liane gehoord miss wel in het ziekenhuis ofzo? normaal is ze er overdag ook vaak
dat is hij denk ik ook van plan daarom slaapt hij nu hahaha ga is ff kijken hoe ik hem over eind krijg we moeten weg haha volgens mij hoor ik moet te zijn
Hier vruchtbaarslijm en dat is geheel volgens de verwachting van mijn continuiteit van mijn cyclus en wat we op de echo hebben gezien......hmmmmm toch maar ff proberen of ik mijn stemming om kan draaien.....
Succes goofychick En o jee, de kiezen... Die zijn hier ook aan de beurt, maar er gebeurt al bijna 2 maanden niets. Ik heb er geen zin in