whahaha brandend lidmaat! ach nee daar heeft hubbie nog niet over geklaagd....wel zelf, het riekt raar....dat heb ik nog niet gehad voorheen na eisprong...
Lilalien, je maakt me gek...ga steesdd meer hopen hahaha....nu weer flinke steken aan de rechterkant...word er gek van....dan links dan rechts......dan is het weg...en dan begint het weer overnieuw!
hahah nee blaasjes...aan de binnenkant van mijn mond...langs de tanden enz..helemaal opgezwollen. doet pijn...is meestal door drinken van vuile glazen..of ergens eten waar iemand niet goed gewassen heeft enz....maar niets van die soort hier dus snap niet waar het vandaan komt...
andere vorm van de kusziekte....broertje of zusje van ziekte van pfeifer...Helaas zeer besmettelijk...en door lage weerstand komt het weer omhoog als er dus bepaalde bacterien in de mond komen...door voedsel inname wat met vuile handen is bereidt of drinken van glazen die niet goed schoon zijn...
En dat is voor mij een teken dat ik zwanger ben, bij alle drie keer zo geweest.......en daarom wist ik zo zeker dat het deze ronde niet raak was........althans bij innesteling mis is gegaan.
hahaha, nu ga ik echt zenuwen maken... Kan het me van Alyssa niet herinneren..heb het trouwens al een heeele tijd niet gehad meer..laatste keer werd ik week erna ook ziek dus.....