Wauw! Lilalien! Ik zie ook een streepje! Over 2 dagen zal hij wat duidelijker zijn. De mijne begonnen ook zo licht. Deze is van gisteren Bekijk bijlage 51121 Meiden, ik heb me trouwens aangemeld voor MvM
Af en toe kom ik ff checken of Liane zich al heeft gemeld, ben erg benieuwd hoe het is afgelopen gister..
Ik ben er weer vandoor.... boodschappen doen En 2 mokken kopen (als ik ze kan vinden) met "opa" en "oma" voor als ze volgende week op de koffie komen
leuk idee? ze weten nog niet dat je zwanger bent? zie wel dat 3 maal scheepsrecht is bij jou hopelijk bij mij ook moetennu afwachten. de 27e mag ik testen op mijn moeders verjaardag... wij hadden een idee om slabbertjes met tekst te kopen maar koffie bekers die voorgeschoteld worden is ook top
ps als je op google via mokken met tekst kijkt komt er ook wat voorbij vliegen. mocht je niks vinden miss bestellen?
Mooie test meid, ennuh welkom bij de MvM club.. goed dat je t doet! Woensdag ben ik alweer 3 weken bezig om in kannen te sassen voor ze hahaha, gaat snel .
Goedemorgen allemaal Hoe is het hier Mijn temp is weer omhoog gegaan en mijn slijm is ook weer anders...Dus heb nu zeker mijn ei gehad.. En afwachten maar....pffff @lilalien Ik zie ook al een licht streepje Alvast een voorzichtige felicitatie @all Een heel fijne dag!
Ik had donderdag een zeer zeer lichte mat care ultra test die + was die test met minder dan 10 µ Die dag bruinverlies beetje ,gisteren een deel meer precies een propje slijm met rood/bruin in de douche. Vandaag = mijn NOD 13/02 en mede ik gisteravond hoge temperatuur had s'avonds en deze morgen ook ,dacht ik heb nog 1 kvtestje uit het doosje liggen in de badkamerkast ,ik doe hem is hij negatief ja dan geen twijfel mogelijk een vmk ofzo. MAAR hij was direct binnen de 2 minuten al af te lezen stond met ogen te kijken en zeker omdat ik dan zoveel + kvtestjes voorbij zie vliegen hier en op het testforum ,nee dacht dit maak ik niet meer mee. Groetjes
Zo mijn huishouden is van de baan ,seffes nog kindjes badderen in de namiddag als ze wat uitrgeraast zijn met spelen Ik zit hier op de bank met mijn deken ,jogging fleecen sokken en laptop op de schoot te loeren naar mijn test en hier te typen Kan het amper geloven en broekloeren ongelooflijk ,maar heb rugpijn dat beloofd voor mijn lage hernia's als ik dit nu al voel.