Rimar ,het zal geen makkie worden wat leuks zelf te vinden. Ik vond dat dus en nu nog hoor HEEL ERG misschien dat er iemand leest dat er voor volslanke of rondere vrouw zo geen leuke kleidj is laat staan voor èèn die zwanger is. idem voor borstvoeding ,het zit zo strak dat ik eruit knapte van een verstikkingsgevoel te hebben
Liesje ,ik heb 2 doosjes kv meegenomen ,wilde eerst 1 maar goed ,ik wil niet in't weekend zonder vallen
omdat ik gisteravond met de krampen dacht van dat het niet raak kon zijn maar nu denk ik daar toch anders over... ik krijg toch een drang om te testen omdat ik ergens een gevoel heb dat het raak is (hoezo twijfelen)
Jeetje meisjes toch! Heb ik even een dutje gedaan... staan er hier al weer 21 pagina's! Ik denk dat ik maar eens iets nuttigs ga doen. Poetsen, gordijnen wassen enz enz...
Dacht dat mijn NOD op 11 feb. zou zijn... Vandaag ong. geworden :x. Heb dus een cyclus van 26 dagen gehad. Ben er nog ziek van ook...
krampen kan ook inhouden dat je bm bezig met je evt zwangerschap, maar kan ook ongi inhouden ja. Het is en blijft lastig, wanneer is je NOD dan?
goh nog zoiets bh maten.... Zit nu een 85/90 E/F en op't einde van de borstvoeding op een 90 I jaikes als ik er weer aan denk... Cynthje ,we hebben over gewone zaken gepraat niet dat er iemand nog getest heeft ofzo
heb normaal maat 42, 44, nu dus 46 (omdat ik nog geen positiekleding wil kopen haha) kijk wel al een beetje ernaar, gelukkig zijn tuniekjes nu in en heb wat van die ruime jurkjes waar ik nog in kan verder groeien
die zit helemaal in den haag, die winkel, dat is me te ver uit de richting hoor, misschien dat ik toch tzt ff in de groninger binnenstad ga shoppen
14 feb maar ik heb volgens mij mijn ei 2 dagen eerder gehad dus de 12e ik heb bij mijn dochter 4 dagen voor nod al posi getest dus als mijn nod op de 12e zou zijn dan kan ik nu al testen
Tunieken heb ik ook veel ik doe daar dan een broek onder aan ,nu durf ik eens gewoon panty's maar vroeger niet. Ik koop vaak bij miss etam en promiss alhoewel ik uit BE kom. Ben 1m83 en 98kg geen magere dus... jammer dat promiss geen positiemode meer heeft ,vond dat best knap daar!