Nee dat werkt helaas niet bij ons, en als ik het aan het toeval overlaat wordt ik steeds ouder als het niet lukt....(leeftijd probleempje, dus vandaar )
Weet je wat me opvalt, dat de meiden die vlak voordat ze naar de gyn zouden moeten zwanger raken, hahahaha......lilalien is de zoveelste al, grappig is dat........
Tot later allemaal Ik ga toch ff een broodje proberen te eten...en ff wat in huissie doen Kom vanmiddag wel weer ff kijken Iedereen een fijne dag!
g'morgen Yootje! (al indrukwekkende temp hoor ) kwam eigenlijk ook kijken of er nieuws was van Liane.. maar nog niks blijkbaar
@Jessie, dikke knuff......hoop dat ze dan snel komen,(of dat je te vroeg hebt getest) en wil je hoop niet doen vervliegen maar kan toch ffies duren voordat de pil uit je lichaam is......hoewel bij sommige niet maar de meesten wel.
Heb net Valentijnscadeautje inelkaar geknutseld (een doosje met valentijnsdingen op en de test erin) View attachment 51132
grinnik.. daar verdenken wij zoonlief ook van (alhoewel.. gisteren wees hij op m'n buik en ik zo van 'wat is dat?' en hij 'baby!' ) nou, ben benieuwd
Misschien wel een bepaalde rust zo van "help is on his way" Ik had juist dat mijn cyclus werd gevolgd deze maand Je leeft naar de afspraak toe.... doet ondertussen wel je best met klussen... en leeft weer verder naar de volgende afspraak.
oh, wat leuk! hij was er echt de kop van in gisteren hè, dat 't niks zou zijn deze maand.. zo goed!! hij gaat zo blij zijn