Helaas het heeft niet mogen zijn ben net een uur geleden beginnen bloeden en heftig met de nodige pijn en krampen Bedankt voor jullie felicitaties enz. dit was mijn foto van de test : View attachment 51229
Waaaaaaaaaaat?! GEWELDIG meid! Ik was ff niet geweest en val precies bij dit bericht binnen! GEFELICITEERD! Jippie, nu ga je mee naar de oktober mama's!
Ik heb nog neit verder gelezen, dus weet niet of er al nieuws is van Liane, maar hier was ik al bang voor, maar durfde dat niet uit te spreken... Hoop zo dat alles goed is! En eh, heb jij al getest, of ga je morgen testen?
Oh nee wat erg meid.... was zó blij voor je Zelfs tegen mijn man gezegd, kun je nagaan.... zit nu met tranen in mijn ogen voor je Jeetje, weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen Sterkte...
@ lilalien: oh nee, dat meen je niet!! En dat op dezelfde dag als je positieve test! Ik vind het echt erg voor je... Knuffel!
@ charmedknorrie: hihi je moet nog 10 dagen wachten Ik hoop voor je dat je vriendin gelijk krijgt! @ incognito: ja heb vandaag getest en twijfel of ik misschien een heeele lichte streep zag. Dus heb hem maar weggegooid. Ik ben bang dat ik ook gewoon dingen wil zien waardoor ik misschien wat zag. Morgen weer een nieuwe poging Ik dacht ook direct dat er misschien wat mis zou zijn met de zwangerschap maar durfde dat inderdaad ook niet te zeggen... Hoe gaat het met jou nu? Vandaag is die grens waarover je het had toch? Opgelucht?
Nee volgens mijn banner moet ik nog tien dagen maar mijn nod en test datum is volgende week zondag. Dus dat scheelt weer 2 dagen hihihi
Oooh dat scheelt inderdaad En ga je dat volhouden denk je Manlief gaat trouwens ook in mei naar New York, ik twijfel nog of ik mee zal gaan ivm zoontje.
Eh, klinkt herkenbaar, jij zit nu toch ook op 9 DPO? Vis die test eens uit de prullenbak en kijk nog eens? (Ik deed dat vorige week donderdag en de rest weet je ) JAAAAAAAAAAAAAAAA! Ik ben vandaag 4 weken en 3 dagen! En zonder drupje bloed doorgekomen! YES nu ben ik echt een stuk opgeluchter en zou het de hele wereld wel willen vertellen
Ja ik ga t wel volhouden denk ik............maar ligt er ook een beetje aan hoe ik me van de week voel....als er meer rare dingen gebeuren wordt t misschien wel moeilijker, maar als ik hier zo de berichtjes lees wil ik toch eigenlijk niet voor NOD testen. Hoe oud is je zoontje?? En hoezo twijfel je?? Geen oppas of geen vertrouwde oppas of wil je gewoon niet lang bij hem weg?
@ incognito: haha de zak waar de test in zit, zit al in de ondergronds container Die ga ik maar niet opvissen Ik voel wel echt van alles, om gek van te worden! De hele tijd lichte krampjes, het zicht van mijn rechteroog is opeens verslechterd en ik ruik echt van alles. Maar ja, je lichaam kan je zo voor de gek houden weet ik... Ik hoop dat ik je snel mag vergezellen Schrijf je al bij de oktober mama's? @ charmedknorrie: vooral vanwege de duur... Mijn schoonmoeder is geen optie en mijn moeder werkt fulltime. Ik denk niet dat ze er een week vrij voor wil vragen. Maar misschien dat ik iets met mijn zusje kan regelen (die nog bij mijn moeder woont). Mijn zoontje is echter laatst 2 nachtjes daar geweest en was toen een kleine week helemaal van slag. Dat remt ook wel... Ik moet er nog maar even over nadenken Hij is trouwens ruim 13 maanden. Niet voor NOD testen is eigenlijk veel verstandiger inderdaad, maar zo ontzettend moeilijk (vind ik ).