NOD feb 2010 deel 2

Discussion in 'NOD forum' started by blackeyedgirl, Feb 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

#2261 Lilalien, Feb 13, 2010
    Last edited by a moderator: Feb 13, 2010
    Helaas het heeft niet mogen zijn ben net een uur geleden beginnen bloeden en heftig met de nodige pijn en krampen :(

Bedankt voor jullie felicitaties enz.

dit was mijn foto van de test :
    View attachment 51229

2. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0

Waaaaaaaaaaat?! GEWELDIG meid! Ik was ff niet geweest en val precies bij dit bericht binnen! GEFELICITEERD! :D:D:D Jippie, nu ga je mee naar de oktober mama's!

3. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0

Ik heb nog neit verder gelezen, dus weet niet of er al nieuws is van Liane, maar hier was ik al bang voor, maar durfde dat niet uit te spreken... :( Hoop zo dat alles goed is!

En eh, heb jij al getest, of ga je morgen testen?

4. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    Jessie: Spannend meid! Geen bloed geeft moed.... dus eh, wie weet snel een posi test :D

5. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    Oh, dat is spannend zeg! Ik ben héél benieuwd en steek een kaarsje voor je op!

6. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0

Oh nee wat erg meid.... was zó blij voor je :( Zelfs tegen mijn man gezegd, kun je nagaan.... zit nu met tranen in mijn ogen voor je :(
    Jeetje, weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen :( Sterkte...

7. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    spannend he meis... en misschien wel een goed teken dat die vriendin dit voorspelt..;)

8. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    oooo...nee! ik weet gewoon niet wat ik moet schrijven...sterkte meis...:(

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    he bah lilalien dikke knuffel

10. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

Feb 3, 2009
    3,538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Lilalien balen zeg!!!!!!! DIkke knuffel!!!!!!!!!

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ lilalien: oh nee, dat meen je niet!! :( En dat op dezelfde dag als je positieve test! Ik vind het echt erg voor je... Knuffel!

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ charmedknorrie: hihi je moet nog 10 dagen wachten ;) Ik hoop voor je dat je vriendin gelijk krijgt!

@ incognito: ja heb vandaag getest en twijfel of ik misschien een heeele lichte streep zag. Dus heb hem maar weggegooid. Ik ben bang dat ik ook gewoon dingen wil zien waardoor ik misschien wat zag. Morgen weer een nieuwe poging :)
    Ik dacht ook direct dat er misschien wat mis zou zijn met de zwangerschap maar durfde dat inderdaad ook niet te zeggen...
    Hoe gaat het met jou nu? Vandaag is die grens waarover je het had toch? Opgelucht?

13. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    @ lilalien .... o nee meis:( wat vreselijk... hele dikkke knuffel!

14. charmedknorrie

Feb 3, 2009
    3,538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Nee volgens mijn banner moet ik nog tien dagen maar mijn nod en test datum is volgende week zondag. Dus dat scheelt weer 2 dagen hihihi

15. charmedknorrie

Feb 3, 2009
    3,538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Wat een rust hier weer.....

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

Oooh dat scheelt inderdaad :D En ga je dat volhouden denk je ;)

Manlief gaat trouwens ook in mei naar New York, ik twijfel nog of ik mee zal gaan ivm zoontje. :)

17. InCognito

InCognito VIP lid

Nov 19, 2009
    5,722
    0
    0
    Eh, klinkt herkenbaar, jij zit nu toch ook op 9 DPO? Vis die test eens uit de prullenbak en kijk nog eens? (Ik deed dat vorige week donderdag en de rest weet je ;) )
    JAAAAAAAAAAAAAAAA! Ik ben vandaag 4 weken en 3 dagen! En zonder drupje bloed doorgekomen! YES nu ben ik echt een stuk opgeluchter en zou het de hele wereld wel willen vertellen :D

18. charmedknorrie

Feb 3, 2009
    3,538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Ja ik ga t wel volhouden denk ik............maar ligt er ook een beetje aan hoe ik me van de week voel....als er meer rare dingen gebeuren wordt t misschien wel moeilijker, maar als ik hier zo de berichtjes lees wil ik toch eigenlijk niet voor NOD testen.

Hoe oud is je zoontje?? En hoezo twijfel je?? Geen oppas of geen vertrouwde oppas of wil je gewoon niet lang bij hem weg?

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ incognito: haha de zak waar de test in zit, zit al in de ondergronds container :D Die ga ik maar niet opvissen ;)
    Ik voel wel echt van alles, om gek van te worden! De hele tijd lichte krampjes, het zicht van mijn rechteroog is opeens verslechterd en ik ruik echt van alles. Maar ja, je lichaam kan je zo voor de gek houden weet ik...
    Ik hoop dat ik je snel mag vergezellen :D Schrijf je al bij de oktober mama's?

@ charmedknorrie: vooral vanwege de duur... Mijn schoonmoeder is geen optie en mijn moeder werkt fulltime. Ik denk niet dat ze er een week vrij voor wil vragen. Maar misschien dat ik iets met mijn zusje kan regelen (die nog bij mijn moeder woont). Mijn zoontje is echter laatst 2 nachtjes daar geweest en was toen een kleine week helemaal van slag. Dat remt ook wel... Ik moet er nog maar even over nadenken :) Hij is trouwens ruim 13 maanden.
    Niet voor NOD testen is eigenlijk veel verstandiger inderdaad, maar zo ontzettend moeilijk (vind ik ;)).

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@lilalien
    Nee dat meen je niet...
    Heel veel sterkte meis

knuff

Share This Page