Hm toen ik in het ziekenhuis kwam te liggen vanwege extreme misselijkheid, zeiden ze juist dat het vaker voorkomt bij een BBZ vanwege het hogere HCG gehalte
tja je zou t wel denken maar is echt niet zo, ik had ook beide keren echt extreme zwangerschapsklachten net als die misselijkheid daaraan herkende ik het de 2de keer dat het niet goed zat van freya Het bloed onderzoeken op aanwezigheid van HCG (humaan chorion gonadotrofine hormoon) Dit is een zwangerschapsreactie in het bloed waardoor een zwangerschap wordt aangetoond. Door het herhaaldelijk prikken van het HCG kan men aan het dalen of het stijgen van de waarde zien of het vruchtje nog vitaal is of niet. De hoogte van de waarde van het HCG kan een indicatie geven over de grootte van het vruchtje. Bij een EUG stijgt het HCG vaak minder snel dan bij een gewone zwangerschap. Als de EUG eindigt in een spontane abortus worden ook lage waarden gemeten.
ik wilde me even melden met een klote gevoel,, ik ben overtijd maar niet zwanger! ik heb met persona ovu testen aan de gang geweest die gaf 2 hele vette strepen maar mn zt niet pfff duss,, komen die 2 strepen op je ovu streep omdat ik ongi moet worden?
En ik lees weer dit Als er geen duidelijke zwangerschap wordt gezien of alleen wat vocht in de buik, dan wordt in het bloed de waarde bepaald van het zwangerschapshormoon, het humaan chorion gonadotrofinehormoon (hCG hormoon). Is de waarde van het hCG hormoon hoog, dan is de kans op een EUG groot. Is deze waarde laag en hebt u weinig klachten, dan kan er eventueel worden afgewacht, hoewel de kans op een EUG aanwezig blijft. Dan volgt er poliklinische controle met herhaling van het bloedonderzoek en/of de vaginale echo. Wanneer de waarde van het hCG hormoon in het bloed daalt, blijkt daaruit dat de EUG vanzelf oplost. Het zwangerschapshormoon wordt gecontroleerd tot het niet meer aantoonbaar is. Wanneer het hCG hormoon dezelfde waarde houdt of stijgt, terwijl met de echo nog steeds geen zwangerschap in de baarmoeder wordt gezien, dan is de kans op een EUG groot. Vrouwenarts | Buitenbaarmoederlijk
vaag lekker tegenstrijdig bij mn eertste zwangerschap verloor ik 2 uks door miskraam en omdat mn hcg raar (het verdubbelde zich niet maar steeg wel) bleef stijgen werd na 2 weken de derde buitenbaarmoederlijk ontdekt bij de 2de zwangerschap had ik al zon voorgevoel en ook vanaf het begin bruin/bloed verlies net als bij de eertste zwangerschap.... toen heb ik zowat op mn kop moeten staan om met 5 weken al een echo te krijgen en daarop was niets te zien... toen kreeg ik te horen dat ik minder ver zou zijn... en langleve de ovu testen waarmee ik kon bewijzen dat dat niet het geval was en toen weer elke keer om de dag bloedprikken en daar kwam idd uit weer bbz
@ claire85: zoals ik het nu lees zijn er 2 mogelijkheden bij de BBZ: of je HCG blijft laag (en dit eindigt meestal in een spontane miskraam), of je HCG wordt juist hoog (en deze eindigt dan niet spontaan). Wel vaag inderdaad!
mannetje gesnapt met camera, hij ging even een gesprek voeren met zn meisie, en hij vond t raar dat ze weinig terug babbelde....... hij kwam uiteindelijk tot de conclusie dat er wat begon te stinken YouTube - hehm paps
Toeval bestaat niet toeval bestaat niet toeval bestaat niet...........yeahhhhhhhh...........stel je voor incognito zwanger, jij zwanger......nou als toeval echt niet bestaat hoef ik straks niet meer te testen......
Lieverd een hele dikke knuffel......weet maar al te goed hoe het voelt........laat je maar ff lekker verwennen......
Thx lievies * smakkerds * Het komt wel goed hier ben heftig aan't bloeden ,pijnstilling helpt weinig. Seffes als ik ga slapen kersenpitkussen opwarmen ,nog een pijnstiller en dan slapen. Morgen sch.ouders gaan en hoop niet teveel naar't wc te moeten lopen want dan hebben ze weer vragen enz. Heb net ovulatie -en zwangerschapstesten besteld via marktplaats (onestep merk). Liefs Lila x
Miran ? Je voorspelling klopt dus ,ongelooflijk (ik vind dat bijzonder in positieve zin). pas maar op of je hebt morgen 1000 zpmeiden aan je deur staan
Moeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe!!!!!!!!!!!!!!!!! Willen de rit van Sven Kramer nog kijken maar weten niet of we dat nog trekken.......zooooo moeoeoeoeoeoe!!!!!!!!!!!!!!!