Sorry mamatje ben niet zo thuis in tempstaatjes...Maar heb je er al een tests tegenaan gegooid dan weet je t zeker
hallo dames.. ben al 5 dagen niet geweest hier dus terug lezen wordt denk ik erg veel zijn er nog roze testers
Er zijn wel wat roze testers...sowieso Yukl en Ninoshka vandaag....anders even de lijst bekijken dan zie je het in een oogopslag....
@hier: mannetje vond mijn (.)(.) vanochtend ook echt groter......was me aan het aankleden en plots uit het niets begon hij erover................en we moeten nog een week hoe hou ik het vol!!!!!!!!! Wil niet te veel hoop hebben! Zo bang om weer teleurgesteld te worden.
ja dat is waar.. haha ik heb al gekeken en daar reactie op gegeven .. ! ik ben allang weer in de nieuwe ronde en nu hopen .. ha ha ik was een beetje nieuwschierig .. en had even gekeken als het deze maand zou lukken wanneer ik dan uitgerekend was.. precies een week voor mijn moeders verjaardag haha
Ik heb nog nooit gehoord van zo'n late innestelingsbloeding, zou dan op 16 DPO zijn.. Ik heb geen idee waarom je temp hoog blijft... Misschien toch even een testje doen?
@Sammie, shit dat de eerste IUI niet het zo gewenste wondertje heeft opgeleverd.. Hopelijk in de volgende ronde! @Lilalien, kl*te meid, sterkte! @all, ik wacht nog steeds op ongi.. zucht..
mamaatje, als je het niet vertrouwd gewoon voor de zekerheid even een testje doen. Dan weet je het zeker. Maar een innesteling op 16 DPO is wel erg laat.
Hmmmmm......naar je kaartje kijkend is het wel erg laat voor een innesteling......maar je weet maar nooit, een innestelingsbloeding kan altijd later komen al zijn hier de meningen daarover verdeeld maar bij mij zeiden ze destijds in week 5 zelfs nog, maar die dip niet. Zou het wat in de gaten houden als ik jou was.
Hier nog mijn ei niet gespot met de testen, wel weer een licht streepje maar deze zou al duidelijker moeten zijn.
hallo dames.. heb vandaag wel een beetje een baal dag .. wij willen ook zo graag een kleintje.. het is nu februari.. en zijn we 10 maanden bezig.. onderhand wordt je er wel een beetje moe van . !. ik vindt het best moeilijk .. pfff
Lilalien: *dikke knuf* Yukl: gefeliciteerd meid! Ninoshka zwanger????????? Ik ga eerst ff op haar profiel kijken of dat wel klopt!!
Wahhh het is echt zo, Ninos is zwanger!!! Echt ben zo blij voor haar! Na zo'n lange tijd en slechte uitslagen heeft ze het echt zooo verdiend!!
Zo, en nu ga ik een cadeautje geven en uitpakken, helemaal niet gepland maar zomaar een cadeautje voor elkaar! Bye ladies, fijne valentijn en carnaval!
Happy valentine iedereen!!!(L) @Love peet niet opgeven meid...je kan ook naar de gynecoloog gaan en dan kan ze zien waneer je ei is! Misschien ben je er teveel me bezig meis Hebben jullie al kinderen? mijn buurvrouw is al 1,6 bezig..die loopt nu ook bij de gynecoloog voor onderzoekjes. @lilalien...hoe kan dat nou??? had je tevroeg getest? sterkte meis ik had het vorige maand precies hetzelfde aleen had ik tevroeg getest.. dikke knuff