NOD feb 2010 deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

wat een verhaal zeg.. hoop dat je je morgen toch beter gaat voelen... merk je al wat van de medicijnen dan? geen invloed op de baby?

beerschap in elk geval en een dikke knuffff

2. maaike3

maaike3 Bekend lid

31 aug 2009
    772
    255
    63
    dat kan een reatie zijn op je AB-kuur, wel even doorgeven aan de HA. en je voelt je idd slap van je longontsteking dat heeft echt tijd en nog eens tijd nodig GEEF JEZELF DIE OOK!!!!

3. JsMama

JsMama Actief lid

12 sep 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    @liane

wat zullen er hier (en jullie natuurlijk ook) veel blij zijn dat je vandaag toch weer een posi test hebt!!
    Nu maar hopen dat de ontsteking snel weg trekt, maar denk wel aan je eigen he! Als het niet beter gaat, ga dan toch terug naar de huisarts of ziekenhuis. Doorlopen met een ontsteking is natuurlijk ook niet goed.

Rust maar goed uit.

4. zomaar1986

jeukt de uitslag ook liane? heb dat ook veel van antibiotica..

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Liane,
    Ik heb ook ooit een allergische reactie op antibiotica gehad, daar hoorde toen ook dikke ogen (en lippen, zag er niet uit) bij.. dus ik zou dat snel melden bij je huisarts en apotheek. Verder hoop ik natuurlijk dat je je snel beter voelt! Fijn, dat je test weer positief aangaf.

6. zomaar1986

heb overal jeukerij en vlekken.... echt niet leuk...

idd super dat de test posi was :D
    rust lekker uit

7. maaike3

maaike3 Bekend lid

31 aug 2009
    772
    255
    63
    waarschijnlijk echt een reactie van je AB-kuur, wat krijg je als ik mag vragen? amoxcilliline?

8. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    nee het is niet een reactie van de kuur, want ik had het al toen ik om half 4 naar de dokter ging...
    zal zo doosje aan me man vragen :)

en de dokter heeft een kuur gedaan die kan tijdens de zwangerschap en geen foto's laten maken van me longen omdat ik zwanger ben

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ liane.... wowie heftig! beterschap! en eerst aan jezelf en de beeb denken! ij kunnen wel wachten dus geen sorry's;)
    dikke knuff

@ hier hopeloos geloof ik, temp was vanmorgen netjes heel veel vruchtbaar slijm maar nog steeds geen ei gespot inmiddels al cd 22

het enige mogelijke kruis dat ff wilt aangeven is dag 16 als ik op cd 19 en fictieve temp invul.... heb t idee dat de griep mn hele temp overhoop heeft gehaalt

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Agossie, die denkt natuurlijk ook van.....he laat me met rust.

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ liane: jee meis, wat vervelend allemaal zeg! Maar gefeliciteerd met de positieve test :) Dat is dan wel weer fijn om te horen! Rust maar goed uit de komende dagen, ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    liane heeeeeel veel beterschap en probeer wel iig goed te drinken .
    En als het niet gaat kan je beter in het ziekenhuis liggen meis nu helemaal nu je zwanger bent

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Liane, jee wat een verhaal, hopen dat je je snel beter voelt en anders toch dan maar naar het zkh, wil je liever niet maar nu je ook zwanger bent ben je daar wellicht ff aan het het goede adres als het zo blijft gaan me je.
    Take care!!!

14. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    dank je wel :)

ik zal straks weer eens kijken of ik koorts heb en morgen ook en dan als ik me zo slap voel maar weer de dokter bellen :(

15. maaike3

maaike3 Bekend lid

31 aug 2009
    772
    255
    63
    das wel het beste meid
    sterkete en *dikke knuf*

16. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    ik ga slapen, me temp is 39.... gaat niet goed :(

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    beterschap meissie

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jee jij alweer bijna 10 wkn zwanger, gaat snel he die tijd?!

19. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    liane, pffff wat ben ik blij wat van je te horen :) ... Doe rustig aan meid en als t niet gaat aan de bel trekken bij de ha he, als je zo slap bent is t ziekenhuis misschien niet zo heel slecht, snap dat je liever niet daar bent maar je moet nu helemaal extra goed voor jezelf zorgen hoor!

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja daar ben je eindelijk Liane :)
    En je niet schuldig voelen hoor dat je nog niks had laten horen! Volkomen begrijpelijk als je je daar te zwak voor voelde!
    Fijn dat je zo'n duidelijke test had vanmorgen...rust maar goed uit, hopelijk voel je je snel weer als nieuw! Veel beterschap!

Deel Deze Pagina