ik zal mijn best doen...ik heb nog geen testen in huis dus ik moet er speciaal voor naar de winkel dus ik moet eerst een drempel over
Nou het kan snel gaan hoor, zit hier met de broek los en zaterdag worden de broeken pas geleverd, ben ja nooit thuis
Dat zegt me ook niets, ik haal vrij veel spullen online, gun mezelf geen tijd om te gaan shoppen nl, vind dat geslenter helemaal niets, daar word je nu bekaf van, ik loop het liefst in een stevig wandeltempo door een stadje.
Ja of zo'n digitale sleutelhanger met foto rapportage, eerst het 1e kleinkind met een grote nr. 1 daarna de rest en als laatste de echo met het getal 4. Of 5 want stiekem vermoed ik dat mijn broertje en zijn vrouw ook bezig zijn voor hun eerste, ik weet niet hoe ik dat heb, maar we zouden best wel eens tegelijk zwanger kunnen zijn.
Dank je wel meid, ik hoop dat jij ons snel mag gaan volgen, het is je in ieder geval van harte gegund
ik heb normaal gesproken een C-cup en heb me laten opmeten in een winkel, kreeg toen een meegroeibh met cup E mee denk dat je beter kan laten opmeten 1 keer en dan kan je daarna altijd nog online bestellen toch?
online zelf bestellen, centimeterband heb ik zelf wel, en dan kom ik nu op 95F uit, maar ik heb geen idee hoeveel dat nog gaat groeien nl.
Liesje: Nou dat is ff mooi1 ik had die ongi krampen deze ronde ook zo vroeg! En op de dag van (eergisteren, gisteren of vandaag dus) helemaal niets! Haha, die drempel was bij mij altijd zó laag . Senna: Dankjewel!!!! Hopen op een mooie nieuwe ronde voor jou meid! Rimar: Oh dat zou wat zijn, als je moeder dan vlak na elkaar haar kleinkinderen krijgt! Is ze dubbel zo emo
Misschien wel, maar dan moet ik echt de stad in, en daar kom ik voorlopig niet aan toe op zaterdag en ik werk volledig dus dan maar hopen dat ik niet te erg groei hierboven
meiden, ik ga er (denk ik) echt vandoor, jeetje, wat ben ik verslaafd zeg! ff quality time aan mijn uk besteden... heeft ie ook wel verdiend...
Ja en ik denk af en toe dat ik wel eens 2 zou kunnen krijgen, heel raar dus ik ben ook heel benieuwd naar de eerste echo enzo.
koopavond? want ik ging echt wachten en zoeken naar een wat oudere vrouw die me kon opmeten en me kon adviseren, die E-cup heb ik meegekregen, omdat ik daar nog wel in ging groeien hahah
het scheelt ik moet gewoon werken dus ik kan niet zomaar even weg maar morgenochtend moet ik om 9.30 beginnen dus kan ik mooi even voor mijn werk naar de kv