Ik ga er zo ook weer vandoor...toch nog ff wat proberen te doen in de huishouding... Voel me alleen zo beroerd, ben de hele tijd al aan het shaken..., en heb het de hele tijd al koud
Hee meid, ik snap heel goed dat je hierover heel boos bent, zou mij net zo vergaan zeg, wat een bitch zeg die assistente. Hele dikke knuffel voor jou, en bijt maar van je af hoor meis.
dank je wel rimar ik kan gewoon maar 5 min met me laptop liggen en dan moet ik alweer gaan liggen met me ogen dicht...
Ja dat is zeker een lekkere assistente... Wat een gedoe allemaal! Kan me voorstellen dat je boos bent Dikke knuff
Dat kan toch nooit goed zijn! Hopelijk komen ze er gauw achter wat het is! En dat je vanmiddag gewoon langs kan komen bij de ha
Begrijpelijk hoor dat je heel boos bent Liane! Ik zou me er ook daar niet bij neerleggen en gewoon heengaan en alsnog een onderzoek eisen. Je bent zwanger, dan mogen ze wel extra voorzorgsmaatregelen nemen lijkt mij! En je zeker niet zomaar afschepen met pilletjes tegen Qkoorts! *dikke knuffel*
Pff ik zit te wachten op de KPN-monteur.. hij gaat ons op het glasvezelnetwerk aansluiten, duurt 3 á 4 uur!!!! Vraag me af wat ie in godsnaam allemaal gaat doen in die tijd! En wat ik moet doen? Zou ik gewoon naar de winkel kunnen voor boodschappen bijv. in de tussentijd?
Duurt dat zo lang dan, dan ben ik ook wel benieuwd wat ie allemaal gaat doen Als er bij mij iemand langs komt, blijf ik altijd thuis...
Dat ligt eraan of je de monteur je huissleutel toe kunt vertrouwen of niet. En overleg anders met ze. Maar ze moeten ook tot aan de voordeur bezig, hoop wel voor je dat de vorst uit de grond is. En dan sluiten ze het aan tot in je meterkast, dus grotendeels wordt er buiten gewerkt, maar in die kou doet koffie enzo wel wonderen hoor voor monteurs
Ohh moet ie wel ook buiten werken? Ik dacht al, moet ie 3/4 uur lang naar dat snoertje in de muur staren hahahahaha Hebben jullie ook glasvezel?
Ja, ben heel snel heel emotioneel, het gaat heel snel regenen, om de meest kleine onzinnige dingen, vreselijk, manlief moet er wel om lachen. Trouwens ik heb hem vrijdagavond nog net tegen kunnen houden om het zijn ouders te gaan vertellen, hij was in zo'n lieve bui, was zelfs mijn buik aan het aaien, hihihi, maar heb het wel vrij straks gezegd van ik ben net 6 weken heen, ik wil eerst de gevarenzone door zijn, of tenminste wachten tot na mijn eerste intake bij de vk, zucht. Dat is maar net goed gegaan, ik had niet gedacht dat hij zo'n moeite zou hebben om zijn mond te houden. Hij is ook lichtelijk omgedraaid, van giga nuchter naar pappie in spe, hihihihi, kan er wel om lachen hoor, zo lief
@ liane sterkte meid !! Goeiemorgen dames, hoeist hier?? zou iemand mij aub voor de rest even kunnen updaten ben 3/4 dagen hier niet geweest veel gezeik gehad bahbah.
Ah gossie, dat is wel heel lief ja En gelukkig ging het net goed, begrijpelijk hoor dat je nog ff wilt wachten tot je je ukkie zelf hebt zien zwemmen in je buik
bij ons is het al gedaan, duurde eerst 2 uur, toen was er een storing waardoor ie ons niet aan kon melden, maar hij zij dat het in de middag wel weer kon. Hij was nog geen 2 minuten de deur uit toen hij belde dat het pas 3 weken later kon (dat wist ie heus al wel toen ie binnen was). Gelukkig is het inmiddels gebeurd. Denk er maar alvast goed over na waar je de modem op de stroom wil hebben en of er evt gaten moeten worden geboord! Bij ons wilde ie van alles, waardoor we midden in de muur inene stekkers zouden krijgen..nou dat is dus anders gedaan [edit] bij ons hoefde hij niet buiten aan het werk hoor...de glasvezel ligt meestal tot aan de verdeelkast, vanuit daar gaat het via de kabel naar je huis.
Ja, heb ook gisteren een vuurdoop gehad, mijn schoonzus, die normaliter een hele scherpe blik heeft had ook niets in de gaten maar dat kan ook komen omdat haar zoontje een lichtelijke buikgriep had hoor, dat haar aandacht meer bij hem was. Maar was wel blij dat ze niets door had.
Ik heb dat zaterdag gehad. Bij ons zoontje wisten wij het pas na 10 weken, een vriend van ons was al 6 weken grapjes aan het maken... Zaterdag hebben we hem gezien, maar hij was gelukkig te druk met anderen