95 G zeker dan nemen! EN op't einde ,2 weken maximum ervoor nogeens laten opmeten en dan zul je verschieten
Hallo meiden, mijn spiertjes zijn weer getraind en flink moe... maar het ging wel lekker! Jeetje zeg, wat een geklets over positiekleding en bh's, lijkt me best lastig om dat allemaal uit te zoeken hoe en wat, totaal geen verstand van (hopelijk ga ik dat ook snel allemaal leren) Anoul: gefeliciteerd!! Senna: leuk dat je er weer bent!
dat is wel fijn, alleen ben ik niet echt van de grote maten, heb maar mt 34. weet je daar ook winkeltjes voor?
jeetje mijn hoofd duizelt van alle info die ik erin moet stampen, maar ja is voor een goed doel hé, als ik slaag voor mijn examen mag ik als pedicure beginnen
ik heb volgende week wel een lingerieparty maar daar wil ik dat niet ter sprake brengen, maar misschien heb je ook wel gelijk, en als ik dan toch echt wil shoppen moet ik eerst eventjes wachten tot ik weer mijn salaris gestort krijg, hihihi
Jazeker! Het is alleen zo koud daar...brrrrrrrr Als ik aan de apparaten hang merk je dat niet omdat je druk bezig bent..maar tijdens de rustigere oefeningen wordt het toch koudddd! Zit nog na te bibberen, met een kleedje op de bank nu..haha! Over maten gesproken: ben hier na het stoppen met roken gegroeid naar een maat 40, maar wil wel weer graag terug naar 36/38
ik was voor mijn trouwen zwaar gaan sporten en dieten, na mijn trouwen ook nog doorgegaan, tot maat 36/38, maar voelde me niet lekker in mijn vel, constant moeten letten op mijn eten enzo. dus vandaar weer terug naar 42/44, maar na mijn zwangerschap wil ik toch maar weer wel gaan afvallen hahah
Hier gaat ie wel goed hoor, zitten weer in de 'spannendste' dagen...alhoewel ik het deze maand niet zo spannend vindt, aangezien de uitslag van het zaadonderzoek niet zo goed was... hopelijk bij het volgende onderzoek is de uitslag beter.. maar op dit moment is mannetjes zaad niet echt voldoende om zwanger mee te kunnen raken helaas... Maarr we houden hoop, zolang ik nog niet ongi ben!
daarom heb ik eerst die broeken bij de wehkamp besteld, eventjes zien hoe dat zit eigenlijks, en als het niets is kan het gewoon weer retour afzender, hihihi