NOD feb 2010 deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

PROFICIAT !!!!

Heitje ,wij hebben ook sinds vrijdag digi en nieuwe tv ,lekker voor de kids stil te houden van tijden in de oorlijgstrijden met die 2 ;););)

Ben door ,garantiebewijs in orde maken voor de tv en dan naar Home and away loeren

Tot hoors dames !
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kom straks ff bijlezen......ben kapot, maakt mij wel dat ik er nog niet helemaal bovenop ben. Onderzoeken mbt mijn duizeligheid zijn allemaal goed, niks gevonden tot nu toe. Denk steeds sterker dat het met de vmk te maken heeft gehad, dat ik niet goed schoon was van binnen.
    Verder raar stekend gevoel in mijn buik vanaf half vijf.....aan beide kanten net......ahum........eitje...s?

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wat een mooie naam!
    En hoe is het nu met jullie?

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Goedenavond allemaal
    Wat is het rustig hier zeg...
    Kon er zopas niet eens opkomen...pffff
    Zag dat sommige er ook al last van hadden

Sinds een uur of 4 tijdens het werken, iedere keer steken en krampen bij mijn baarmoeder, als ik dan ff bleef staan, ging het wel weer ff, maar zodra ik weer aan het werk was kwam het net zo snel weer terug
    Dacht eerst nog dat ik ongie was geworden, maar dat was gelukkig niet het geval...gewoon nog veel witte afscheiding.
    Heel vaag, maar ja...volgens de calculator zou ik morgen of overmorgen de innesteldag hebben

Afwachten maar...;)

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nou eet smakelijk voor iedereen

Ik ga er ook weer vandoor...zo met de hond naar de dierenarts en daarna ff eten...

6. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

ik zou vandaag mijn innesteldag moeten hebben maar heb vanaf gister al weer helder slijm... ben bang dat mij ei laat is. vorige week had ik ook al helder slijm. dus ben benieuwd. voor de zeker heid maar klussen ;)

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nou ik ben er echt vandoor!

Tot later

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    zoofies ben ik

moest wel lachen hoor zet 1 keer pendelen ner en mn pb ding krijgt een stort vloed

jullie hebben de pendels net terug gepbt gekregen :)

---------------------------------------------------

ik had van de week hier een heel gesprek over mn ei met subke? als ik t goed onhouden heb savonds laat.... volgens mij had je gelijk over wanneer mn ei was ;)

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ dondersteen.... proficiat! en wat een mooie aparte naam!:)
    Geniet ervan! (tijd gaat zo snel! )

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kom straks ff bijlezen......ben kapot, maakt mij wel dat ik er nog niet helemaal bovenop ben. Onderzoeken mbt mijn duizeligheid zijn allemaal goed, niks gevonden tot nu toe. Denk steeds sterker dat het met de vmk te maken heeft gehad, dat ik niet goed schoon was van binnen.
    Verder raar stekend gevoel in mijn buik vanaf half vijf.....aan beide kanten net......ahum........eitje...s?

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    i hope so!!!

12. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    halootjes...breek even in, maar heb eigenlijk helemaal geen tijd...helaas... zo de kleine op bed, omkleden en dan sporten... ben wel tot 22:00 uur aan het sporten en daarna denk ik geen puf meer voor zp...helaas maargoed... heb wel een beetje bijgelezen... is het met liane al duidelijk wat er aan de hand is?

liefs

13. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat een prachtige naam!!! van harte meis!!

14. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden!

Hoe is het hier?
    Nog nieuwe zwangeren?
    @Dondersteen: Eindelijk bevallen! Gefeliciteerd met jullie meisje en wat een super stoere naam!

Hier FF nog steeds raar... Heb volgens FF ei op dag 13 gehad, maar heb t/m zaterdag vruchtbaar slijm gehad. Zaterdag ook heel erg last van mijn zij/lies (eipijn?), maar temp gisteren en vandaag niet echt omhoog. Maar weer afwachten wat het morgen is en tot die tijd maar even doorklussen voor de zekerheid :D

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat moet je niet zeggen ik ken verhalen......
    Als je test ben je van je onzekerheid af ;)

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja maar zou dat nu al zijn bij jou???
    Je kan zelfs dingen vreemd ruiken rond je ei.

17. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    @claire zou je voor mij ook willen pendelen? waar pendel je dan precies op? wanneer je zwanger word? of wat het gaat worden etc?

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het Babyweb
    Voor een nederlandse versie van FF voor diegene die niet weten hoe en wat.

19. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    hallo, kom even snel hallo zeggen, maar ben eigenlijk ook meteen weer weg. vriendje wil samen met mij bankhangen, en 24 kijken, weer een nieuwe verslaving van ons! maar ja, we hebben ook nog steeds geen gewone tv! al moet ik zeggen dat we die ook niet echt missen!

20. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    wat fijn! dank je, ik kom namelijk niet altijd uit die engelse benamingen voor alles......

Deel Deze Pagina