PROFICIAT !!!! Heitje ,wij hebben ook sinds vrijdag digi en nieuwe tv ,lekker voor de kids stil te houden van tijden in de oorlijgstrijden met die 2 Ben door ,garantiebewijs in orde maken voor de tv en dan naar Home and away loeren Tot hoors dames ! xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Kom straks ff bijlezen......ben kapot, maakt mij wel dat ik er nog niet helemaal bovenop ben. Onderzoeken mbt mijn duizeligheid zijn allemaal goed, niks gevonden tot nu toe. Denk steeds sterker dat het met de vmk te maken heeft gehad, dat ik niet goed schoon was van binnen. Verder raar stekend gevoel in mijn buik vanaf half vijf.....aan beide kanten net......ahum........eitje...s?
Goedenavond allemaal Wat is het rustig hier zeg... Kon er zopas niet eens opkomen...pffff Zag dat sommige er ook al last van hadden Sinds een uur of 4 tijdens het werken, iedere keer steken en krampen bij mijn baarmoeder, als ik dan ff bleef staan, ging het wel weer ff, maar zodra ik weer aan het werk was kwam het net zo snel weer terug Dacht eerst nog dat ik ongie was geworden, maar dat was gelukkig niet het geval...gewoon nog veel witte afscheiding. Heel vaag, maar ja...volgens de calculator zou ik morgen of overmorgen de innesteldag hebben Afwachten maar...
Nou eet smakelijk voor iedereen Ik ga er ook weer vandoor...zo met de hond naar de dierenarts en daarna ff eten...
ik zou vandaag mijn innesteldag moeten hebben maar heb vanaf gister al weer helder slijm... ben bang dat mij ei laat is. vorige week had ik ook al helder slijm. dus ben benieuwd. voor de zeker heid maar klussen
zoofies ben ik moest wel lachen hoor zet 1 keer pendelen ner en mn pb ding krijgt een stort vloed jullie hebben de pendels net terug gepbt gekregen --------------------------------------------------- ik had van de week hier een heel gesprek over mn ei met subke? als ik t goed onhouden heb savonds laat.... volgens mij had je gelijk over wanneer mn ei was
Kom straks ff bijlezen......ben kapot, maakt mij wel dat ik er nog niet helemaal bovenop ben. Onderzoeken mbt mijn duizeligheid zijn allemaal goed, niks gevonden tot nu toe. Denk steeds sterker dat het met de vmk te maken heeft gehad, dat ik niet goed schoon was van binnen. Verder raar stekend gevoel in mijn buik vanaf half vijf.....aan beide kanten net......ahum........eitje...s?
halootjes...breek even in, maar heb eigenlijk helemaal geen tijd...helaas... zo de kleine op bed, omkleden en dan sporten... ben wel tot 22:00 uur aan het sporten en daarna denk ik geen puf meer voor zp...helaas maargoed... heb wel een beetje bijgelezen... is het met liane al duidelijk wat er aan de hand is? liefs
Hey meiden! Hoe is het hier? Nog nieuwe zwangeren? @Dondersteen: Eindelijk bevallen! Gefeliciteerd met jullie meisje en wat een super stoere naam! Hier FF nog steeds raar... Heb volgens FF ei op dag 13 gehad, maar heb t/m zaterdag vruchtbaar slijm gehad. Zaterdag ook heel erg last van mijn zij/lies (eipijn?), maar temp gisteren en vandaag niet echt omhoog. Maar weer afwachten wat het morgen is en tot die tijd maar even doorklussen voor de zekerheid
@claire zou je voor mij ook willen pendelen? waar pendel je dan precies op? wanneer je zwanger word? of wat het gaat worden etc?
hallo, kom even snel hallo zeggen, maar ben eigenlijk ook meteen weer weg. vriendje wil samen met mij bankhangen, en 24 kijken, weer een nieuwe verslaving van ons! maar ja, we hebben ook nog steeds geen gewone tv! al moet ik zeggen dat we die ook niet echt missen!