oh! wat 'n scheetje!! zo'n mooi babietje! dat heb je heel goed gedaan hoor! proficiat! en mooie naam!!
ik temp 2 x op een dag dus heb de temp van cd 19 van de ochtend omgezet in de avond (vandaar ook dat witte rondje) en die slijmpies weggehaalt waarvan ik dacht *schaaam* blunder blunderrr 258775 Ovulation Charts
heerlijk toch! ja maar t voelt niet als lang hoor! dit jaar wonen we 7 jaar samen en zijn we alweer 5 jaar getrouwd *voelt zich even oud* je moet gewoon tegen de persoon aanlopen dat kan vroeg maar net zo goed laat zijn als je maar gelukkig bent
liana wat fijn dat ze nu weten wat er is! nu lekker opknappen en genieten! stomme hap ook bha bha schande voor hun
dikke knuf meisje! ben blij dat ze eindelijk gevonden hebben wat er met je scheelt en ik hoop dat je eindelijk geholpen kan worden!
Heb je helemaal gelijk in, heerlijk om zo gelukkig te zijn! Meisjes ik kruip lekker met mannetje op de bank! Fijne avond en tot gauw!
grinnik.. vond 't echt raar ja, zoveel vruchtbaar slijm vind 't wel superlief van je ventje.. en knap hoor, al 11 jaar samen! wij zijn bijna 7 jaar samen
ik hoop ook dat dit het is! en dat ik nu eindelijk beter ga worden! ik heb trouwens na een inwendig onderzoek wel een beetje rozig slijm gezien, maar komt denk van dat onderzoek toch? en net dacht ik ook rood te zien in me ondergoed maar toen ik goed keek leek het ook niet bruin misschien wat donkere urine maarja ze zijn ook zo overal mee bezig de laatste paar dagen
ja dat kwam er ook zo grappig bij hm uit hij zegt schat hehmmm dat kan niet hoor ik huh nee want na de stoeipartij zat ik onder jou en dat was heel veel wit... dat kan alleen van mij zijn geweest dat slijmerige Waar je het op de vroege ochtend al dan wel niet over hebt Hij heeft vandaag zn contract getekend bij nieuwe baan en begint morgen wohoooo eindelijk weer echt vastigheid (werd onwettelijk ontslagen toen ik 3 maand zwanger was)
't zal wel van 't onderzoek komen meisje.. doe anders voor de zekerheid 'n inlegkruisje in of zo. (dan zie je tenminste welke kleur 't is..)
dat is normaal hoor liane, zou me er niet druk om maken komt omdat alles daar benee nu beter doorbloed raakt
grinnik. en super!! ben heel blij voor jullie! ik had je ook 'n PB gestuurd, maar toen deed ZP net raar, dus weet niet of je 't gekregen hebt.. ik ga hier ook afsluiten.. migraine wordt weer heviger en wil ff rusten.. dikke knuf en nog eens bedankt voor de pendel!! xx