ik zou er nu gewoon vanuit gaan dat 't niks is en vol frisse moed 'n nieuwe ronde in gaan.. moest je toch zwanger zijn, dan weet je 't over 'n paar weken toch zeker? ik denk dat als je zwanger was dat je test toch echt wel 'n streepje moest geven.. welke test was 't?
*maakt 'n grote sneeuwbal en gooit 'm richting Liesje* je hoeft 't niet meer te bestellen hoor!! heb er genoeg van voor dit jaar
Ik probeer t vol te houden tot zondag...maar heb zo'n vermoeden dat t ook best zaterdag kan worden Zaterdag is dag 28 dus zou moeten kunnen......hihihihi
Hee meid, nogmaals gefeliciteerd. Wat een mooie en aparte naam zeg, die hoor je niet veel, heel erg mooi
ik durf er nog geen uitspraken rond te doen.. normaal moet ik wachten tot volgende week donderdag (ben vorige ronde ook op 16DPO ongesteld geworden) maar als ie dinsdag nog hoog is, dan test ik dan denk ik.. maar weet 't echt nog niet..
ik ga er ook zeker niet vanuit dat ik nu zwanger ben hoor...die illusie heb ik allang laten gaan ik heb gewoon weer een testje van KV gedaan
Spannend en die temp van jou blijft gewoon zo mooi hoog!!!!!!!!!!!!!!!!!! Deze maand gaat t gewoon goed komen!
ik hoop 't zo.. en dan vind ik nog zo'n tekst op internet: Kan ik met temperaturen zien of ik zwanger ben? Soms wel. Als je na de ovulatie doorgaat met temperaturen en er komt na een week wéér een stijging, zou dat kunnen duiden op een zwangerschap. De lichaamstemperatuur stijgt bij de meeste vrouwen namelijk bij de innestelling van het bevruchte eitje in de baarmoeder, en blijft de rest van de zwangerschap ook iets hoger. Als je geen stijging ziet, betekent dat trouwens niet direct dat je niet zwanger bent. Een temperatuursdaling in de tweede week na de eisprong betekent meestal wel dat de menstruatie eraan komt. maar we proberen met de voetjes op de grond te blijven, want 't kan nog alle kanten uit! weet ik wel.. 8)
dan heb je toch zekerheid nu.. ook al is 't niet de zekerheid die je graag wou.; dikke knuf en 't gaat deze ronde helemaal goed komen!