Ja wat erg heel, ik ben zwanger en durf nog helemaal niets te kopen, maar die funnie site is erg leuk hoor, zwijmel al aardig weg ermee
Alles goed hier! En ik geloof dat het met Knut ook wel ok is. Hoe is het met mini Rimar? (hebben jullie al een werktitel?)
Jeetje Trishka, mooie echo hoor!!! en dat al uitwendig. Ik heb nu 2 echo gehad en beide inwendig. De volgende (2 maart) is het uitwendig Kuntje kijken!!
meiden ik ben weg hier...word er niet goed van dat we niks van mn vader horen al 2.5 uur. Laat het wel weten als ik meer weet Tot later! Fijne dag
zie nog geen l*llen hahaha oeps grapje hoor. word beetj melig hier. hele dag hier al wil borduren kom ik niet aan toe... wat heeft knut te vertellen, hij/zij wel naar het zin
hmm ,wil wel babysitten enkel ka ngeen boobie geven , goh dat mis ik ook zo ,dat het maar snel in orde komt
Volgens mij heeft Knut het uitermate goed naar zijn/haar zin daar binnen. Knut laat weinig van zich merken in de zin van kwaaltjes etc etc.
Nee hebben nog geen werktitel, hihihi En volgens mij gaat het hier ook goed, heb net gegeten en nu zit mijn broek wat strak en heb lichte krampjes maar ik kan in ieder geval mijn broek weer dicht hebben. Dus de eerste darmstress is weer over, ik kan wel minder goed naar de wc, nu kon ik dat altijd wel heel erg goed du nu nog 1 x per dag een grote boodschap en af en toe 2 x, dat is wel wennen voor mij.