nee heb geen koude voeten want heb iets aan in de trant van Uggs heb gedaan met cursus aandachtig overlezen. ga nu nog ff hier plakken en dan douchen en naar de winkel iemand een voorstel voor avondeten dat lekker snel klaar is?
misschien wel maar ik heb over 3 weken pas de intake, ze heeft het niet over een echo of zo gehad, dus ik denk dat deze later plaats zal vinden, weet ook niet of zij de echo's zelf doen of niet.
vanavond soep met brood heb echt geen puf, aangezien ik al dee hele dag bezig ben met wassen draaien en slapen hahah
dames, ik ben er even vandoor! de afwas kijkt me al de hele tijd aan, en aangezien we zelf nog geen keuken hebben, zal ik met afwas en al op pad moeten!
Wokken/roerbakken, kip roerbakgroentes etc etc. lekker eten en zo klaar, misschien dat ik ook wel zoiets ga klaar maken, heb nog kip, lekker met rijst en kerriesaus, vind manlief ook niet echt lekker, hihii
Dat komt vanzelf meid, fijne dag en avond verder en tot morgen??? En anders tot de volgende keer, doei doei meid
ja is eigenlijk een heel erg goed gedacht hoor ik ga douchen en naar de winkel zal tot morgen zijn meiden daaaaaag
zeg Hallo! ik ben niet helemaal weg, ga alleen even de afwas doen! onze buurvrouw is er niet, dus ik ga even gebruik maken van haar spoelbak, wij letten immers ook op haar katten! haha