NOD feb 2010 deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja ik heb ook 1 schoonzus en denk dat zij ook met haar afdankertjes bij ons komt, nou ik wil de kinderkamer gekocht hebben voordat zij komen, want ik wil de hunne dus niet overnemen. En oude troep gooi ik echt weg, maar sommige spullen zien er echt heel mooi uit, bijv op marktplaats maar ik maak meestal wel de opmerking als we tot een accoord komen dat ik het wil bekijken, zien, voelen en het moet zijn conform de foto's, anders gaat de koop alsnog niet door. Heb daar 1 x leergeld mee gegeven, dan doen we dus niet weer

2. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    oja een lijstje met wat dingetjes die ik nodig heb komt er dan ook wel hoor.

het enige wat ik nieuw had, was mijn ledikant compleet met hemel en bekleding, iemand had een afdanker met een spijl missend van zolder getoverd, maar me pa vond dat niet kunnen, dus mocht ik uitzoeken wat ik wilde hebben.

en toen ik een paar maanden na geboorte de afgedankte, slechtrijdende wandelwagen "verving" door een flitsende nieuwe, waren de donateurs ervan uiterst beledigd....

vandaar dat ik al een hoop zelf heb, en ten 2e heb ik toen niet baby kunnen shoppen, dus doe ik het nu maar :D
    een babykamer of wandelwagen, box etc zal je voorlopig bij mij nog niet vinden hoor... hoewel die groene wandelwagen in superaanbieding..... lol

3. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    @ Rimar.... kom maar met dat zuurstokroze heeeeeerlijk!!
    en idd ik heb ook een prenatal (lime ... what else) badje met ingebouwde thermometer incl standaard in kleur van marktplaats , kindje was 2 maanden en wilde er niet meer in hoppa kassa dies van mij

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    wij willen wel alles nieuw, schoonmoeder is nogal van 2ehands enzo, maar hebben al gezegd dat we liever niet hebben dat ze met 2e hands spullen aankomen zetten
    (al helemaal niet als het spullen zijn van onbekenden, noem het maar een soort van bijgeloof)

5. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

we weten dan uit het verleden dat ik dan van mijn schoonouders alleen een kraampakket krijgen met wat kado's.
    mijn ouders zitten in een wao en ma werkt dan. dus neit veel in te komen. mijn zus heeft toen een box gehad. opzich heel leuk niet mijn stijl.
    en tussendoor heel veel dingen... mochten ze willen mogen ze mee betalen aan een kamer of kinderwagen. en mijn moeder vind van alles leuk en naderhand past het niet bijelkaar
    en we weten dat we nog neit zwanger zijn maar ooit ben je het nodig. en zeker als ik eventueel zonder werk kom te zitten en dan zwanger blijkt.
    nu zet ik dik 300euro op mijn spaarrekening en dan moet ik het missen.

GRRR FORUM LOOPT STEEDS VAST. vanmorgen helemaal niet grrrrrrrrr

6. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
  7. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    ik vind die 4-in-1 draagdoek zo mooi

8. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    zo is het nog geen 6 dagen later zeg pffff!!!

9. zomaar1986

ze zeggen vaak tegen mij oudbollige trien vanwege borduren. vind het leuke tijdverdrijf.

wat maak je?

heb woezel en pip alfabet al af nu de jaargetijden

10. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Pas maar op meid, en je had groot gelijk om die te wisselen, dat was je bij mij niet overkomen hoor, ik had je graag willen helpen waar ik maar kon en als ik iemand kan helpen met mijn 2e hands spullen om een periode door te komen totdat ze iets zelf kunnen aanschaffen dan doe ik dat graag.

11. zomaar1986

gaat hier net zo. mams heeft soms ook rage van 2e hands wil dat totaal niet

12. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik neus ook veel op marktplaats hoor, waarom niet

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    zie op tv pannekoekreclame
    ik wil ook pannekoekeeeeeeeeeeeee hahaha

14. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
  15. zomaar1986

pfff nog geen 8 dagen later. grrr wil ook alles zo snel mogelijk weer uitpakken

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ze zou ook zo met 2ehands knuffels enzo aan komen zetten
    en dat vinden we echt geen fris idee

maar ben van chinese afkomst, en dan is overnemen van familie enzo geen probleem, maar van vreemden liever niet, want dan weet je niet of er misschien een slechte aura om die spullen heen hangen, zeg maar.

17. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    ja zo ben ik ook, heb na mijn dochter heel veel verkocht of weggegeven, maar dat waren nog spullen die practisch nieuw waren, de wagen die ik kreeg raakte 1 wiel de grond niet eens, bekleding stonk, zelfs na het wassen, versleten, loop je dan als kersverse moeder vol ... trots?

18. zomaar1986

van vreemden vind ik het ook goor. ook al mag alles netjes zijn hou der neit van. dan nu alvast maar dngen op voorraad hebben staan. onze tijd komt ook al duurt het zo lang

19. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    ik denk als ik ff opsom wat ik al heb... dat ik een aardig eind op weg ben

Deel Deze Pagina