daar heb ik echt sch*t aan wat ze ervan vinden...ik vind het gewoon leuk! heb je toevallig het woezel en pip alfabet telpatroon digitaal??
Het enige wat wij hebben "aangeschaft" tot nu toe is de familie wieg. Wij zijn nu aan het bedenken hoe wij die willen bekleden. Dat moet toch een paar maanden van te voren want schoonmama gaat dat doen.
Nee klopt, moet er binnenkort vast weer onderhoud gepleegt worden, we zitten toch nog niet op 5000 berichten? Bij ons thuis is het wel een mengelmoes qua meubilair en het past ook nog weer bij elkaar, maar dat wil ik voor de kinderkamer niet hoor, liefst 1 stijl
heb der ook schijt aan ja haha nee heb ik neit gehouden dit ivm dat je de kleurnummers niet hebt. rimar meende ik vroeg ook al naar de jaargetijden.. sstreep het met pen aan dus het is dan nog wel te zien. maar je zit met de nummer. bestel de pakketten compleet via internet. en op stadskanaal is nu een borduur winkel met 50 procent korting miss wat voor jou rimar. stopt ermee als goed is
Ben jij bij subke in de leer geweest of zo? Zij is ook zo'n jantje ongeduld, maar ik heb haar met een dikke kabel vastgelegd, dus als je wilt doe ik hetzelfde bij jou hoor. *sluit alvast achter mystiklady met een dikke kabel*
kun je dat bij mij ook doen. wil echt testen en nu de testen ook nog binnen gekregen... en aangezien ik nu op mijn luie reet zit denk ik er alleen maar aan
hmmmm met appel erdoor of banaan, en lekker een laag stroop erop, kwijl kwijl, wil je dat niet weer doen meis, krijg zin in eten zo
onderhoud hebben ze vanmorgen gedaan haha Hier alles nieuw gekocht voor de kleine hahah lekker los gegaan in de babydump en nog geen 3000 euro kwijt voor bijna alles hahah zo net 2 uurtjes geslapen ben ziek naar huis gegaan gelukkig kan ik nu weer eten zonder te spugen maar dat slapen doet wonderen en me meisje is nu druk bezig haha
haha nee ik zweef nog niet hoor, maar zag net nog 6 dagen, pff lijkt nog zo lang, ik ben er wel eentje die beheersing heeft op te vroeg testen, of zich gek testen, daar heb ik niks mee
Juist ja, ga je ook voor een chinese naam voor jullie kleintje? Is je man ook van chinese afkomst? Ik ben in het jaar van de tijger geboren, en als deze blijft zitten zal mijn eerst ook in het jaar van de tijger geboren worden, apart niet??
Nee mag niet van mezelf, heb nog 1tje liggen die eerst van mezelf af moet, eerder mag ik geen nieuw pakket kopen.