wil morgen wel ff voor je kijken of ik hem nog heb maar ben er bang voor. kan hem ook uitteken anders maar das ook wat... balen is dat de kleurnummers er niet bij zitten
Nou blijf maar eventjes zitten hoor, nee je hoeft niet voor me op te staan, zo een paar stevige sloten en klaar, geen gezweef en geen getest meer, anders stuur ik de NOD politie op je af hoor Bekijk bijlage 51998
Ik ben ook al een paar mooie wiegen tegen gekomen, vind zo'n mozes mandje ook wel iets hebben, oeps, dat gaat nog moeilijk worden
nee je hoeft hem niet uit te tekenen hoor! das veel te veel moeite... maar je mag wel kijken als je wilt
ben nu weer sins donderdag aan het spugen en ben bibberig koud en mega verkouden dus was op werk en na een uurtje weer weg gegaan want had ook niet geslapen vannacht en normaal neem ik een paracetemol en gaan maar vond dat nu niet verstandig Maar goed ook want overdag slapen lukt me nooit nou nu toch mooi 2 uurtjes geslapen
Haha k had me bijna versproken! Mijn oma en tante waren er ook, gelukkig was mijn moeder even naar de keuken, die had het meteen gemerkt! Pffff ik houd het nooit vol tot de 12 weken!
Wat leuk trouwens! Dan zijn de neefjes/nichtjes mooi ongeveer van dezelfde leeftijd! Leuk joh! Hoop voor je dat ook jij op roze mag!
neem ik die als 2e pannekoek, errrruuugggg lekker hoor, jammie, rammel rammel oeps nu meldt mijn maag zich, heb gelukkig nog een appeltje moet die er zo maar aan geloven
haha zwanger en honger is geen goeie combi vooral niet als je dan alles weer eruit gooit das helemaal erg
Zij ze allebei van kruidvat 2v5? als je in mijn album kijkt bij testjes dan zie je mijn test van NOD op kv2v5, is het streepje dunner? Pennestreepje hoeft niet vals posi te zijn he, het kan best zijn dat je wel een bevruchting had maar dat je innesteling niet goed is gegaan of dat je denkt dat hij niet goed is gegaan, maar dan had de 2e test wel duidelijker moeten zijn of die was niet goed en dan moet je er nog een doen...