de gewone ventolin mag ik wel gebruiken..dat verwijdt de luchtwegen..maar doet niets aan de ontsteking die daar waarschijnlijk ook zit omdat ik slijm ophoest altijd.... En daar moest ik dus die andere voor hebben...zat ventolin en soort van ontstekingsremmer ofzo in..maar die mag ik dus niet! En ik wil er gewoon vanaf...dat door blijven sukkelen totdat mijn lichaam het zelf oplost is ook niets...en dokter zegt kan dan lang duren dus die puf was er om het te verzachten..en de ontsteking te remmen zodat mijn lichaam de rest kon doen ofzoiets zei ze..... En we hadden het er nog over toen ze het recept uitschreef....maar niet iedere arts weet elke bijsluiter he... En bij de apotheek zijn onze gegevens ook bekend...ze kijken of medicijnen met elkaar botsen.... Maar daar staat dus clomid ter bevordering van zwangerschap...en dan geven ze me deze puf toch mee...... ga ik wel even melding van maken nog hoor.... HA weet het nu, het is een nieuwe gisteren was ik daar voor het eerst.
Dan snap ik inderdaad die apotheek ook niet nee, je zou verwachten dat zij aan de bel zouden trekken.
bij de apotheek letten ze ook niet altijd op kreeg een keer antibiotica en toen kreeg ik een hele preek dat de pil dan niet werkte, terwijl ik dus al bijna een jaar geen pil meer had gehaald haha
absoluut niet vind het gezellig. jeetje ik betrap mij erop hoe schrikachtig ik ben/word. me tel al niet meer op geluid staan schrik ik wel van de vibratie zelfs schrik ik ervan al mensen post komen brengen of folders crisis :x