wat een mooi meisje is die kiezel zeg hele mooie naam,...... zucht.... moet nog eventjes wachten hihi! x
zo ik ga nu ook niks doen vriend zit in bad. dus ga ook op de bank liggen oogjes vast dicht zo. sjors na ziekenhuis omg....
maar ik heb verder helemaal nergens last van als ik over een paar dagen nog zn hoge temp heb dan doe ik nog een testje! nou afwachten dan maar!
@liane ik heb ff terrug gelezen ben blij voorje dat er iets gedaan word!!! gaat het met je zw schap wel goed tot zover?
jeetje wat een rust hier! Liane ik hoop voor je dat je snel weer beter wordt! volgens mij is er nog geen nieuws van heitje over haar vader.. Gaan er nog meiden naar de 9 maanden en huishoudbeurs?
Ik kom even strooien!! Pak de vangnetjes maar want MvM is vanmiddag geweest HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Vanavond hebben we het mijn schoonouders verteld... 2 mokken met teksten voor opa en oma... koffie er in en op tafel gezet. Schoonmoeders schoot gelijk in de lach... schoonpapa moest eerst zijn leesbril pakken. Ze vonden het super! Maar ohhh... wat zal het een duur jaar worden! In 1 maand tijd straks 2 x voor het eerst opa en oma worden!
oo..ok.... maar het blijft allemaal wel vaag he? Ik zou haast een doorverwijzing vragen als ik jou was.. waar woon je, in nederland? ik zou niet zolang doorblijven kwakkelen hoor meis.. je bent wel zwanger!! heel veel sterkte en beterschap hoor!!!
ik graai ook voor het eerst flink mee....hopelijk mag ik ook op roze, dus kan het wel gebruiken... maar wat leuk dat je de opa's en oma's het verteld hebt en dat ze zo leuk reageeerden!! gaat het verder goed met je?
Bij mij komen ze donderdag!(MvM) Ben benieuwd! Wij gaan het vertellen wanneer mijn vader jarig is (29 maart), dan hebben we tenminste iedereen bijelkaar. Schoonouders weten we nog niet. Vind het wel superfijn dat ik nu een punt heb waar ik naartoe kan leven zegmaar wil het de hele tijd zo ontzettend graag vertellen!
De rest van de familie, vrienden enz... mogen lekker wachten tot ik een week of 10 - 12 ben Hier gaat het heel goed! Ik ben alleen doodmoe.. dus drink zo mn sappie op en dan naar bed. Vooral savonds voel ik mijn bm en liezen. En mijn borsten af en aan de gehele dag. Zometeen lekker smeren met buik en borstencreme