Ik heb het boek gekozen van mvm. Erg mooi boek! De dvd is ook mooi... maar die heeft mijn schoonzusje en heb ik dus ook al eens gezien. Servies je is van Nijntje geloof ik... daar houd ik helemaal niet van, dus de keuze was gemakkelijk.
Ik bedoel met iedereen ook alleen mijn ouders, broertje, broer, pleegbroertje, adoptiebroer en zusje hoor! Niet de hele family. We vertellen het niet als hij het vier, maar als hij jarig is
Oh maar zo bedoelde ik het niet haha! Ik vind het wel heel knap dat je het geheim kunt houden. Wel erg leuk als iedereen bij elkaar is. En een mooi verjaardags cadeau
nog steeds geen nieuws van heitje hoop op een goede afloop ga ook zo na bed krijg weer steken in me ben en rug blijft pijn doen... zucht
Hallo allemaal, Ik kom mezelf maar weer eens melden.. beetje afleiding zoeken in deze eeuwig durende wacht dagen!!! Liefs Sass
@ hier ik word echt gek van mezelf, mijn lijf vertoont allerlei symptoompjes en ik merk dat ik mezelf erop betrap dat ik er al bijna in geloof.... Terwijl die symptoompjes ook van de pillen kunnen zijn. Ben zo bang om dit weekend weer een genadeslag in mijn gezicht te krijgen hierdoor maar tis zo moelijk om jezelf af te sluiten..... Sorry hoor maar t moest er ff uit.
Good evening lady's ik kom me ook maar weer eens melden. Dat eeuwige wachten. Voor het eerst sinds de bijna 2 jaar heb ik zowaar wat symtomen. :} heel spannend. Maar ik wil mezelf niet te veel hoop geven. *zucht* Stom ook ben gestopt met tempen omdat ik er gek van werd. En nu weet ik helemaal niks.
zwangere dames onwijs gefeliciteerd. Dat de zwangerschap maar geweldig en voorspoedig mag verlopen. Dames die ong. geworden zijn. Jammer zeg, ik hoop dat volgende maand jullie maand gaat worden.
Goedemorgen dames! Zo we gaan maar weer een dagje werken (ben er dit keer blij mee want dan gaan die laatste dagen tenminste wat sneller hihihi) nog 3 daagjes en dan lekker een weekje vakantie! Lekker een weekje rommelen in huis!
En alweer een nachtje voorbij... Vanaf 5uur niet meer geslapen!! Ben maar wat te eten gaan halen! Voel met jullie mee dames
lekker hoor vakantie ik heb nog geen vakantie maar is voor een langere verlof ook gaan we dit jaar niet weg maar vind ik niet erg Hoop dat jullie hele fijne vakanties hebben