hier is het einde oefening denk ik. Werd vanmorgen wakker en heb puisten en krampen....dus zal wel weer eaan het afbrkeen zijn....over weekje weet ik het zeker...als het goed is krijg ik nu steeds meer symptomen.....
Neeeeeeeeeeeeeeee, dat mag niet, wil ik niet hebben *kijkt heel boos en gaat in een hoekje zitten mokken*
ach nog 2 maanden...het komt wel goed...eigenlijk is er steeds meer het gevoel dat ik zwanger ga worden met nog meer hulp....dat deze clomid thuis niet voldoende is.... Misschien IUI??? of spuiten....ofzoiets...we zien wel...het is goed hoor! Jullie zijn lief!
jazeker, ik heb een man die lichtelijk aan het doordraven is. Ik heb hem gisteren die advertentie van die kinderkamer laten zien, hij zei van hee die vind ik ook mooi, ga maar bieden, wie weet kunnen we deze wel snel halen gaan we bij de familie een aanhanger lenen en zeggen we gelijk waar het voor bedoeld is, nou dat gaan we dus niet doen, maar heb wel geboden, nu word het afwachten geblazen.
oh spannend! en ik vind 't super schattig dat je ventje zo helemaal door aan 't draven is.. thuis heb ik er nu al zo eentje zitten.. is er al heilig van overtuigd dat ik zwanger ben.. mannen..
en dankje Meeaantje en Rimar voor 't blazen.. ik hoop dat 't helpt.. heb wel 3 keer getempt, maar de 2de keer zei 'm al 36.6 en de derde 36.7, dus heb de eerste maar aangehouden.. (stomme thermometer) ben er wel om 4 nog uitgemoeten voor 't zoontje en heb om 6 getempt
Ja alleen vind hij zo'n ouderwetse kinderwagen niet mooi, dus dat zal we zo'n nieuwe gaan worden, dan ga ik voor zo'n combinatiewagen met een maxi cosi, denk ik. Maar begin nu lichtelijk meer rond te neuzen hoor. Eerst afwachten of we het kamertje gaan krijgen of niet.
heb je die link naar die kamer nog? heb er gisteren heel snel overheen gelezen en 't dan opgegeven.. had weer kei erge hoofdpijn en ik hoop 't ook van m'n temp.. ach, we zullen morgen wel zien.. 't is ook nog maar 8DPO