Ben al op vanaf 6 uur, dus ja, ben redelijk wakker, heb gisteravond schaatsen gekeken, zou eigenlijk op tijd gaan slapen, maar helaas pindakaas, ik vind schaatsen kijken leuk helemaal de olympische spelen
Ik heb die kamer nog niet gepost hoor, wil eerst zeker zijn dat wij hem gaan kopen/halen. Het kan ook dat de verkoper op ZP, vandaar
zal maar in april of zo zijn, want ze doen het maar paar keer per jaar. snap echt niet dat ik gebuisd ben, want als ik het proefexamen op internet maak dan heb ik 90% ahja volgende keer beter hé...
mag je 't gaan inkijken? dan weet je toch waar je fout bent gegaan? @iedereen: ik ga weer offline tot straks of zo
met een beetje mazzel zit ik weer helemaal in me normale oude cyclus want ik slikte vannochtend me laatste pil en heb nu al wat krampjes... Dus dat zou echt mooi zijn, weer in me normale ritme
goh Rimar meid, wat gaat het toch snel, jij zit bijna op 7 weken zeg nog niet te veel last van zwangeschapskwaaltjes?
Dat is zeker snel meid, helemaal goed, misschien ook wel omdat je weer aan de pil bent, dat je daardoor wat extra hulp hebt om weer een normale cyclus te krijgen.
Ja het gaat op zich best wel snel, heel apart ook allemaal. En de kwaaltjes vallen reuze mee, afgelopen 2 weken kon ik geen broek meer dicht hebben, nu wel weer. Kan nog gewoon koffie drinken gelukkig, maar drink wel veel minder koffie. Let meer op wat ik eet enzo, meer fruit, minder snoepen. En ondanks dat ik aldoor gezegd heb pas iets te willen gaan kopen als ik 12 weken heen ben heb ik mede door het enthousiasme van manlief gisteren op een kinderkamer geboden waar ik helemaal happy van werd. Dus dat is ff spannend. Ben gisteren lichtelijk bedolven onder sites en links naar kinderwagens etc etc heb helemaal niets in huis eigenlijk dus kan binnenkort lichtelijk gaan beginnen met shoppen, joepie, laat ik dat nu leuk vinden om te doen
ah meid, ben blij dat het allemaal lekker gaat en dat je niet te veel last hebt van kwaaltjes enne wat dat shoppen betreft, laat je maar lekker gaan hoor... Als ik ooit zwanger raak, dan zal ik ook naar hartelust shoppen voor ons kleintje