Ik zou het zo niet weten meid, wat bij mij wel eens wilde helpen was een beschuitje met een beetje thee en dat stukje bij beetje naar binnen werken.
Haha die Rimar.. ben even aan het terug lezen.. maar zijn alleen maar reacties van Rimar (vooral laatste pagina dan)
vanaf 1 april 2010 een babydump in groningen. joehoe wij gaan dan ook ff gluren. is voor ons ook drie kwartier rijden en na zwinderen ook
Die hebben we niet, en dat is ook niet aan mij besteed, als ik 5 minuten in een bad heb gelegen dan wil er alweer uit, ik douche mee veel liever
Kijk dat is nog eens informatie waar ik wat aan heb, hihi, kan ik misschien online al e.e.a. bestellen en daar ff heerlijk rondneuzen. Heb ik gelijk een bestemming voor onze belastingteruggave enzo
mocht het bij ons dan raak zijn kijken we daar ook naar een kamer. stukken groter dan zwinderen. ook als is dit een heel gezellig winkeltje.. neem aan dat ze dan ook leuke aanbiedingen hebben aangezien ze net op zijn. hij komt op hoendiep vanaf de weg te zien.. vlak naast babyplanet en prenetal....
wij zijn beide eerst aan het werk is op een donderdag meen ik. dan snel eten hond in de car en rijden maar hahaha
Bij ons tot nu toe niet nee... heeeeel soms hebben we geluk en worden we helemaal verbaasd om half 9 wakker in het weekeind