Dat gaat ons ook zeker niet lukken, dat wordt gewoon gelijk op een zaterdagmorgen lekker vroeg daarheen gaan, en dan kunnen we ook evt gelijk passen of de kinderwagen in de kofferbak past, is ook erg belangrijk, maar eerst, nog 5½ week wachten, pfffft dat duurt nog zolang allemaal zeg.
emasefene, bij de een werkt het beter dan bij de ander, bij mijn vorige zwangerschap was het geweldig!
Lekker is dat, de zon schijnt ook heerlijk hier, dus wil ook wel naar buiten, maar helaas mag binnen blijven zitten tot 17.00 uur
haha het is echt helemaal niet druk vandaag! Normaal gesproken is het me toch een klus om bijgelezen te blijven...
Nee ik ga in mijn autootje naar mijn werk, carpool dus de ene week rij ik en de andere week rijdt mijn collega. Openbaar vervoer werkt niet echt, op het industrieterrijn waar ik werk zit een hele slechte bus verbinding, komt soms zelfs geen bus opdagen en ik ben 2 tot 3 x langer onderweg, en daar pas ik voor
Nou visite... waar blijf je?? Ik heb nodig afleiding nodig!!! Ben weer veel te verslaafd aan het raken aan dit forum.. Alhoewel het wel gezellig hier is hoor dames.. Maar ben me zo gek aan het maken, door weer vanalles te voelen! het went nooit..
Nee dat is waar, het is altijd weer spannend zou het, zou het niet? Houd mijn lijf me voor de gek of niet.
Mijn NOD zou aanstaande maandag moeten zijn (moeilijk te zeggen want ben onregelmatig). "Afgekickt" van de pil sinds oktober 2009, veilig gevreeën tot begin dit jaar. Laatste regels gehad op 18/01... Nu allerlei kleine "kwaaltjes": zuuroprispingen, boeren, steekjes in buik, verschrikkelijk moe!!, klein beetje hoofdpijn... Ben bang... waarschijnlijk houdt m'n lichaam me voor de gek... EN TOCH WIL IK DIE DUIVELTJES NIET ZIEN OPDUIKEN! Test er nog iemand volgende week woensdag?
Goeiemorgen meiden, Sorry dat ik nu pas wat laat horen, was gisteren nogal hectisch... Kreeg steeds mn vader telefonisch niet te pakken dus ik ben op een gegeven moment naar het ziekenhuis gegaan, bleek dat hij nog aan het wachten was op de uitslag van de onderzoeken. Hij heeft een verdikte halsslagader en moet daaraan worden geopereerd. Zo'n operatie is helaas niet zonder risico's maar de kans dat hij een beroertje krijgt zonder operatie is groter dan mét. Best een zware operatie waarbij hij ook op de intensive care komt te liggen. Hij heeft waarschijnlijk een infarct gehad in zijn oog, waardoor hij nu slecht ziet. Alleen de klachten bij zijn hart zijn nog niet goed onderzocht en dat staat los van dit.... ik ga zo nog even het ziekenhuis bellen ook want de neuroloog zei dat ie binnen 2 weken geholpen moest worden, maar we hebben nu een 'gesprek' voor 9 maart, nog niet eens een geplande operatie.. is gek, niet? We zijn erg geschrokken, maar 'gelukkig' zit er niks engs in zijn hoofd... Ik ga ff teruglezen...
Hee meid, dat is heftig zeg, en ja je hebt groot gelijk dat je ook eerst het hart onderzocht wil hebben, lijkt me ook logisch want voor een operatie moet deze toch functioneren. Maar misschien staat e.e.a. ook wel met elkaar in verband. Hele dikke knuffel voor jou hoor meid.
Thanks lieverd De neuroloog zei dat het er los van stond...maar dat zegt ie natuurlijk alleen maar omdat hij geen cardioloog is...
hey rimar.... ja wil ook graag naar buiten. maar kan helaas niet zucht.... hondje alweer trug... die heeft zich goed vermaakt buiten... ik werk zaterdags dan kunnen wij niet heen helaas... welke kinderwagen vinden jullie het leukst????