@ Subke, ik weet niet hoelang mijn lf is.... weet nu helemaal niks meer, en door die temp, die vanochtend alweer zo hoog was kan ik van FF ook niks wijzer worden
Oh ja! Verrek, we lopen inderdaad gelijk, leuk! Ik hoop dat mijn temp morgen en overmorgen stijgt, dan weet ik het zeker en kan ik fijn een dag of 10 achterover gaan zitten Al bedacht wanneer je wilt testen? @Liesje: ja joh, gewoon nog even wachten, je kunt het! 8)
Ik zat er al met verwondering naar te kijken. Doet je thermometer het nog wel goed??!! Of anders: hoe ziek ben je?! Basale temp van 38 graden, das echt niet gezond. Ik neem aan dat je nu al dagen met koorts in bed ligt?! Ik zou over een dag of 3 testen als je dan nog niet ongi bent...
Je wilt sowieso met ochtendurine testen, dus dan moet je in elk geval wachten tot overmorgen (of heb je stiekem al testjes in huis?)!
ik ben vorige week ziek geweest, blaasontsteking en voorhoofdholteontsteking (maar dat vraag ik me af, of dat het wel zo erg was) het ging namelijk snel weg met paracetemolletjes als ik nog niet ongie ben donderdag, ga ik misschien vrijdag wel testen vind het ook echt raar dat me temp zo hoog is! en zo ziek ben ik nu ook niet meer hoor, gloei wel
jawel, want je gaat er morgen geen halen! gewoon de winkel voorbij lopen.. dat is 30 sec moeilijk en dan ben je voor de rest van de dag blij dat je niet binnen bent gestapt
@Subke: je NOD staat in de lijst trouwens veel te ver van de mijne! Die van mij moet waarschijnlijk 1 dagje opgeschoven, naar maandag 22 februari (ik heb kennelijk een korte LF), maar dat weet ik vrijdag pas zeker.
goh, nee.. ben vorige ronde pas op 16dPO ongesteld geworden.. dus wil zeker lang genoeg wachten.. zal 'n beetje van m'n temp afhangen
ja, ik heb dus blijkbaar 'n hele lange LF.. dat scheelt gelijk bijna 'n week dan .. dus we lopen toch niet echt gelijk..
Zo I'm back Papa(die met rugoperatie achter de rug klinkt klinish)is me 2 stopcontactdozen komen vervangen. Hadden onze vitaminen bij (afgeleverd bij hun is hier te link). Merk ik dat er 1 doosje ontbreekt uit de bestelling ,bel ik van BE naar NL drogist.nl zitten tem 17 uur doodleuk antwoordapparaat... Email verstuurd ,nu maar hopen dat het nog wordt opgestuurd want dit was de 1e keer bij hun en loopt al direct mis...Oh wat gaat mijn man boos zijn waren zijn vitamientjes... Heb voor mij die 90 tab.va Centrum Materna (2x) en waslotion voor de kids. Zucht ,kom ik tot de conclusie dat het bedhekje nogal erg lawaaierig was (even laten checken in de winkel alvorens zoon op te halen)bleek er iets vanbinnen los te zitten (onveilig)maar goed dat mijn gevoel iets zei... Thuisblijfmama zijn maar elke dag wel wat meemaken hier
Yootje ,voor uw kledij en bh's jij kunt overal gaan e meid , mam mies te Diepen beek die hielpen me prima met de kledij ,bh's en borstvoedingsattributen.
Nee, dat scheelt al gauw een week. Shit zeg. Stiekem ben ik er wel blij mee dat ik niet OOK een lange LF heb hoor.. PFF!!
ja, dat snap ik.. maar ik heb m'n ei dan rond dag 17 en jij dan 'n week later.. en heb 'n lf van 15 en jij van 12 of zo.. dus al bij al mag ik ook niet klagen..
Hey Miran en Babyproject! Liesje ,ik weet het ERUG MOEILIJK maar wacht dan tot donderdag als je niet tem.vrijdag kunt wachten. Ik ga mezelf een eer bewijzen en echt tem vrijdag wachten
Een week kan trouwens niet. Jouw vorige LF was 15 dagen, die van mij 12, dus zou slechts 3 dagen moeten schelen!
Hello! Spannend zeg, jouw temp! Ziet er gooeeedd uit! Als je temp vrijdag nog hoog is, dan ben je echt wel zwanger