wij zijn hondern liefhebbers vooral engelse bulldoggen hadden er 2. we hebben het niet zo op katten. sorry daarvoor
Nee, ik vind 1 genoeg, misschien dat we later als deze er niet meer is voor 2 gaan maar zolang deze nog leeft blijft dit zo
jaa!!!!!!! nu wil ik ook.. *belt bakker voor slagroomtaartje.. ja mr de bakker, voor heel ZP.. hoeveel? euh.. doe maar voor 20 of zo.. wat dat moet je op voorhand reserveren??.. flauwe..*
hier net zo hoor...wij zijn vogel en hondenliefhebbers wij hebben een labrador, westie 7 vogels in de voliere buiten en 1 papegaai
ja, maandag.. ga 's morgens nog wel iets kunnen komen zeggen, maar dan zal 't gedaan zijn.. m'n ventje had 'n goed idee gisteren.. hij zei 'wat als je nu met die meiden elke week 'n bepaalde avond afspreekt op 'n bepaald uur'.. nou, ik denk niet dat jullie dat zien zitten, want er zijn er veel die 's avonds niet op ZP komen (bvb Rimar en meeaan)
haha ja vogeltje hadden wij ook maar was oud is dood gegaan helaas. en vorig jaar 1 bull in moeten laten slapen. vind het nog erg mar goed. zullen we het van w en p ff via de mail houden alles gaat dubbel haha als goed is heb je hem binnen. via r. jajajajaja
Waarom sorry, iedereen heeft toch zijn eigen smaak, ik vind honden ook leuk maar dan moet je niet beiden full time werken, dan is het niets waard.
*belt weer naar bakker 'doe maar eentje zonder slagroom'* edit 'schrap er maar eentje volledig en vervang 't maar door 'n saucijzebroodje' of ik eigenlijk wel weet wat ik wil? ja, maar er zijn zwangere vrouwen bij
voor mij niet hoor, doe mij dan maar een hartig broodje, kaas/ham of kaas of saucijze broodjes, satehbroodje is ook lekker
dank dank...ik kan hier op mijn werk helaas geen externe mail checken dus ik zal dat vanavond thuis moeten doen! wij hebben net een maandje geleden onze lab moeten laten opereren aan een kankergezwel