Je hebt groot gelijk hoor meis, nou ik ben heel erg benieuwd naar hetgeen ze gaat werpen, wacht in spanning met je mee af hoor.
ik drink alleen maar ranje (op werk) af en toe cola ben geminderd, fanta, wicky of taksi. van de dubbel fris echt zat van geworden... nu net een glaasje cola op was al ruim 3 week geleden.
volgens mij was het voor beiden, maar werd meer op de muur gebruikt waar het bad aan zit, en het is een hele leuke creatieve bezigheid in de badkamer, maar daarna wel weer goed opbergen.
ja het begint hier weer lekker druk te worden, zo mijn laatste zpuurtje van vandaag en nou moet ik zo ook nog ff weg, nou ja het is niet anders
ja en dan maar hopen dat ze het verschil begrijpen tussen, wel in de badkamer en niet in de huiskamer hahaha
Iedereen probeert (tenminste zo denk ik nog wel) zijn/haar kind zo goed mogelijk op te voeden, maar ik wil ze wel zelfstandig laten worden, maar dat komt later wel, eerst lekker troetelen, lijkt me helemaal geweldig om te doen hoor.
Ik vind die sapjes van roosvicee heerlijk en spa & fruit, dubbelfris ook erg lekker en water ook goed
ik zie hem al bezig! maar dat gaat dus niet gebeuren thuis, want ben hem aan 't leren dat hij niet rechtop in bad mag gaan staan (hij begint dan altijd rond te crossen en springen, met natuurlijk 'n val als gevolg) missch wel op de andere muren.. 't is volledig betegeld overal..
Ben net heel snel langs de kruidvat gelopen hahaha want zodra ik een test in me handen heb ga ik hem gebruiken.....en dat wil ik echt nog niet.....maar voel me nog seeds t zelfde ....
is ook heerlijk! geniet er maar lekker van! en ook van dat getrappel straks in je buik.. dat heb ik wel heel erg gemist. dat zwanger zijn op zich niet, vond er niks aan
jij mag een dag eerder testen dan mij. erg he testdrang heb ze gister binnen gekregen en de envelop maar dicht laten zitten grrr
dames ik ook zo afsluiten ga waggelend naar m'n ouders ff zonnenbanken en dan eten en weer waggelend naar huis. en ff weer op zp kijken. hopelijk dan ook weer nieuws van liane
whaha! dat snap ik.. ik heb gisterenavond 'n half uur naar die testen hier op zP getuurd (topic van vage zwangerschapstesten) om zo uit te zoeken hoe vroeg je kan testen en heb er dus echt van gedroomd had gedroomd dat ik' n 2 voor 5 gedaan had, 5 dagen voor NOD en die was echt super positief ik doe direct erachter nog een en die was negatief en toen ik terug naar die eerste ging kijken, waren allebei de strepen verdwenen hoezo, geobsedeerd?