@ subke : tot zo dan he ! @ iedereen : wie had er zo lekker glas met sinasappelsap ? zonder vodka dan he voor mij .. ik ben geen alcohol drinker l;aatste keer ben ik zo ziek geweest van de goldstrike @charmedknorrie: hoe is het verder met jou .. ??. @ rimar .: met jou ook alles goed @ verder iedereen : hier gaat alles prima beetje kout .. nog 7 dagen !! tot mijn ei .. joehoeee
Wahahahahaha idd jij geobsedeerd hahaha valt best mee toch Maar goed ik hoef nog maar tot zaterdagochtend te wachten dan zit ik op dag 28 en zou ik moeten kunnen testen hihihihi....aangezien mijn ei altijd op dag 14 is.
niet doen hoor ik heb het ook gedaan met als gevolg 2 nega testen ik zou zeggen wacht gewoon af want als hij nega is.. dan doe je jezelf alleen maar onnodig pijn ..
Nee ga ik ook niet doen hoor.....heb t al te vaak gehad een nega test en met mijn pillen moet ik ook pas van t weekend testen
vingerverf op papier is ook leuk hoor maar dan moet je wel een plastic tafelkleed op tafel hebben liggen en een verfshirt voor tygo en subke
hee meid, hier alles goed, en meeaan had dat lekkere drankje om te vieren dat ze de hyvespoll gewonnen heeft