zou je haast wel denken niet? maar hier waren de automaatbekers op dus ben ff naar de buren gelopen om nieuwe te halen, daar kun je niet zonder
retour in stereo en ach we doen wel eens vaker dingen in stereo, of proberen dat in ieder geval te doen, als er maar geen voetbal op de televisie komt, komen we een heel eind, nietwaar subke??
verfshirt kan ook een oud shirt van jou of mr subke zijn hoor, die gewoon lekker vies mogen worden, toen ik nog op de kleuterschool zat hadden wij met verven overhemden achterstevoren aan met de knopen aan de achterzijde dus.
ff uitrazen !! ik haat buren ! dsie zijn een feestje aant bouwen benenden .> zit weg te trillen op mijn bank.. HOOFDPIJN !!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh lief: Eekhoorn krijgt borstvoeding kat - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland]
ik vind dat zo mooi om te zien, hoe moederinstinct ook bij dieren kan werken, schitterend om te zien gewoon
Hee meiden ik ga afsluiten, ik wens iedereen nog een hele fijne avond toe en tot morgen, bye bye zwaai zwaai