ik zal 't dan nog snel hier neerzetten, dan lees je 't morgen of zo maar 't was niet zo vreselijk hoor.. ik was gewoon de eerste 15 weken de hele dag misselijk, de eerste 18 weken doodop, vanaf week 19 begon ik me goed te voelen en dan krijg ik in week 20 't nieuws dat m'n man leukemie heeft om vervolgens alleen de bouw verder te moeten regelen dan heb ik 8 maanden maagzuur gehad en hield ik vanaf week 8 of zo keiveel vocht op.. 't zag eruit.. dat was 't zowat..
snif.. nu moet ik offline gaan en niet meer terugkomen tot morgen.. wil de 5000 met veel mensen vieren (en iedereen is hier zo stil nu)
Waar is iedereen gebleven? ben ik net soep aant koken voor iedereen... zucht... en voor wie spinazie ala creme met een eitje wil mag ook aanschuiven...
Bekijk bijlage 52287 omg zat te zoeken op tienerkamers, kwam ik dit tegen, zo geweldig, kan je zelf ook maken als je handige harri(et) ben, en dat zijn we, voor me dochter van 11, we willen voor de zomer nog gaan verhuizen, want met zn 4en straks in een 3 kamer flat word wat krap he? lijkt me echt leuk
@Mystik: Mooie kamer! Jammer dat er geen nieuwe zwangeren zijn, kon ook niets op de lijst vinden inderdaad Ik ga maar eens richting keuken, geen zin!!!!! Kom misschien later nog wel even spieken en anders tot morgennnnn!!!