Tot straks meid, hee tip je hebt toch ook pauze, dan mag je toch beslissen wat je zelf doet dus als jij wilt computeren is dat ook jouw keuze toch???
ik heb harstikke dorst, maar zodra ik een slokje water drink voel ik me alweer misselijk en het branden, lig nu op bed heel rustig te ademen om het erin te houden
Subke; Wat ziet mijn oog?! Een PRACHTIG temp kaartje! Lijken wel mooi 2 stijgingen in te zitten.... ben benieuwd hoor wat je test morgen zegt! (Wel vroeg he) En inderdaad, er nog geen bloedband meid en anders, als je dat echt niet wilt, zeg je toch inderdaad gewoon dat je aan de antibiotica zit? Liane: Jeetje meid, kun je de huisarts niet bellen voor emafesane (als ik het goed schrijf) daar hoor ik veel goede verhalen over en dat is juist voor zwangere vrouwen die misselijk zijn...
Hè wat vervelend allemaal, hoop wel voor je dat er snel verbetering in komt meis, dit is ook niks. Dikke knuffel voor jou
Ik hoor daar ook meer vrouwen over die al eens zwanger geweest zijn en gigantisch misselijk waren, bij de 1 hielp het magnifiek, de ander hielp het wel maar niet volledig en weer een ander reageerde er totaal niet op, maar als je zo misselijk bent zou ik gewoon bij de HA daarom gaan vragen, of dat kan in combinatie met de medicatie die je nu al hebt, en anders een alternatief met een soortgelijke werking.
zijn zetpillen volgens mij als ik het goed zag op google, die heb ik dinsdag gevraagd en dat kon niet in combinatie met die zetpillen die ik nu heb....
goeiemorgen iedereen net ff wat terug gelezen maar neit veel bij gekomen. zit hier aan een beker chocolade melk kan ik net zo goed weggooien. mega beroerd ervan al een paar dagen zo. maar goed. @ Liane hoe gaat het meid ??? @ rimar kun je ook na die persoon bellen, zou ik ff doen anders....
Dat weet ik niet, maar het komt toch ook niet goed dat jij al bijna 2 weken alleen maar misselijk bent, dat kost je je energie die je nu dubbel en dwars nodig bent.
Nee ik ga niet bellen, dan denken die mensen misschien van dat ze dan ook wel een hogere prijs kunnen vragen, en ik heb nog 5 weken de tijd hoor, eerder wil ik het kamertje niet gaan halen, en als ik de enige blijf met een bod...........wie weet, het is ook net een dag verstreken.
dit gaat zeker niet goed komen, en heb het pas sinds een paar dagen dat het er weer uit komt he, daarvoor at ik gewoon weinig. maar nu leef ik op water en niet veel ben ook harstikke emo wil zo graag ook weer iets kunnen doen
ja da is ook weer waar. maar als ze het echt weg willen hebben reageren de meeste mensen vrijwel direct. maar je hebt ook mensen die afwachten op een ander bod. en wachtem daarom lang met reageren
Je hebt vandaag of morgen toch weer een afspraak met je HA? Ik zou dat dan zeker aankaarten hoor meid.