Wat een vreemde man, raar inderdaad. Eenrichtingsverkeer? Dat vreet ook energie hoor, 1 heb zo'n opa en daar heb ik dus mee gebroken, heb er jaren tijd en energie in gestoken maar op den duur houd het helemaal op en moet je voor jezelf kiezen, dat heb ik ook gedaan.
nee idd tis normaal mega gezellig... krijg steken in mijn lies bahhh... @ liane, wat balen voor je meid. laat hij zelf langskomen. in plaats je broer. en geen stom praatje via msn... als hij er mee zit doe je dat niet... nu ik bij huis zit heb ik me pa dagelijks aan de lijn. of ie wat kan doen voor me (boodschappen hond mee na bos blah blah) en komt dagelijks ook nog langs. soms best erg. want dan kan ik me borduren direct ergens neer gooien.. haha
middag meiden. Man man wat een nacht...kleine meis werd om 11 uur wakker van verstopte neus en is niet meer gaan slapen...ze dacht dat het speeltijd was ofzo pfff...om 4 uur ben ik eventjes uit mijn slof geschoten en heb gezegd nu wil ik je niet meer horen...en heb der niet meer gehoord...tot half 8!! ooh zo vroeg weer wakker..... Heb ze toen bij mij in bed gelegd...en toen heeft ze tot half 12 geslapen hahaha, en ikke dus ook...........oeps....... Hoe is het hier?
Een verstopte neus is nooit leuk, misschien vanavond een uit open snijden en deze op een bordje naast haar bed zetten? Maar fijn dat je/jullie uitgeslapen hebben
Nou ja in ieder geval is het beter zo dan dat ze helemaal niets van zich laten horen. Maar zo te horen heb je een lieve vader.
dankje dankje (maakt buiging) maar 't wilt natuurlijk allemaal niks zeggen.. en ik ga morgen nog niet testen.. zaterdag, ALS m'n temp dan nog mooi is..
Ik realiseer me net door deze verhalen hier over vaders dat de mijne ons kleintje nooit zal leren kennen, mijn man ook niet. Hij is nl overleden toen ik 13 jaar jong was, dus dat zal oa ook giga heftig worden in oktober.
super!!! (en over dat wijntje.. ik ga zien wat de test zegt.. als ie echt spierwit is, dan ga ik gewoon lekker genieten , en indien niet, ga ik lekker vieren )
*geeft Rimar dikke knuf* zal idd ff emotioneel worden.. (maar je kan missch de naam van je papa meegeven met jullie kleintje.. als 2de naam of zo..)
dikke, dikke knuf Liane en ik hoop dat je je snel beter voelt en dat de dokter je EINDELIJK kan helpen
Dat had ik al in mijn hoofd, als de eerste een jongen wordt wil ik dan beide opa's gaan benoemen zoals dat heet, heb al heel lang een idee daarover hoor, helemaal omdat het kleintje in feite dan nu 3 opa's heeft, mijn moeder is later hertrouwd nl.
kword mega gek hier, buurkind is weer thuis middagpauze mega veel lawaai stampen doen rennen. weet ik veel. zijn ma loopt hele dag op hakken en geeft daar dochter van op kop. ook al zit wel op school. jeetje zeg... mafkezen...
ik had net bij het opstaan en hele venijnige steek rechtsonderin mijn buik, die was niet leuk, trek nu weer wat weg hoor maar heftig wastie wel