hey iedereen, zitten we weer in een deel 2? heb wat gemist geloof. is er nog iets gebeurt zag dat subke een posi ovu test had.... dus die mag klussen. doen wij ook haha subke en ik lopen gelijk qua cyclus. hahaha.. nou tot straks, gaan even afwassen en douche beetje verkleumd op het werk vandaag
Dames, dames, deeltje 2 en alweer ruim 420 berichten.. pff! Maar goed, alle zwangeren (heb ff in de NOD lijst gespiekt): van harte gefeliciteerd! Zethu, ik ken je wel niet, maar ik geloof dat het heel bijzonder en super geweldig is dat jij en mister Utrecht nu een stelletje zijn, dus ook jij, proficiat! Subke, gefeliciteerd met je positieve ovutest (mijn toetsenbord doet raar, kan geen streepjes etc meer typen). Lekker klussen vanavond! Hier nog steeds geen ongi, wel zeer pijnlijke (.)(.).. maar ik houd moedig stand, niet testen tot aan NOD..
Het is idd een heel verhaal wat het afgelopen half jaar hier gespeeld heeft... Maar ook ik heb het geluk weer mogen vinden
He lieverds, hier ff geen puf om op het forum te zijn, ook nog zieke man...... Update mezelf: Zaterdag scan gehad, en vanmiddag longfunctie onderzoek, meneer de neuroloog wilde het namelijk op hyperventilatie gooien maar ik wist heel zeker dat dat het niet kon zijn. En voila, vanmiddag mijn bevestiging gekregen, nu echt helemaal uitgesloten, maar weet ik nu alleen nog niet waar het wel vandaan komt. Verder weer rustig aan boventallig aan het werk, dus nog niet voor de klas maar wel wat dingetjes doen.....merk dat ik er nog niet bovenop ben maar twee dagen nu volledig op school geweest. Nog zwangeren erbij???
Dus je weet eigenlijk nog niet wat de oorzaak is??? Gaan ze verder nog onderzoek doen dan nu?? Goed dat je weer wat werk heb gedaan, misschien ook wel lekker voor de afleiding? *knuffel*
Jep, ik hoop dat ie zo hoog blijft Heb het alleen eerder meegemaakt dat ie rond deze tijd nog zo hoog was....
Ha meiden hoe is het hier? @ Zethu: Gefeliciteerd meid! @ Goofy: Fijn dat hyperventilatie uitgesloten is. Hoop dat ze snel vinden waar het wel aan ligt! @Heitje: Spannend!!!!!!!!! *duimt heel hard voor heitje* Hier vruchtbaar slijm (dag 11, je kan de klok erop gelijk zetten) Dus verwacht ei zondag of maandag. Ik geloof dat wij er een romantische valentijn van gaan maken
Dank je voor het duimen! Heb ik hard nodig want de moed zakt me alweer een beetje in de schoenen... Nice getimed hoor, precies je ei met valentijn!! Dat wordt een leuke dit jaar! Haha ik ben waarschijnlijk dan ongi...romantisch he
nu nog maar een uur Zomaar! hier gaat het veel beter! niet ziek, alleen nog wel hoge temp en net gegeten, maar kreeg maar een paar happen weg smaakte me helemaal niet en ben nu misselijk
Fijn Liane dat je je zoveel beter voelt! Alleen dat misselijke is dan weer wat minder....denk je echt dat je niet zwanger bent??? Ik hoop het ik hoop het ik hoop het dat het wél zo is!! Ik kijk geen GTST... maar ONM! Alleen neem ik het altijd op en hou ik een mini-marathon na een paar dagen