wij kunnen er pas rond 7u half 8 zijn. ik ben altijd wel voor 5u vrij. maar vriendje lief pas om kwart voor 6 thuis. dus makkelijkste geval kunnen we om kwart over 6 half 7 carren. ik zou zeggen verschuif je sportaaf shoppen is leuker dan toch haha
hmmm kun je het niet naar je werk laten sturen dan?? Tav jou en persoonlijke post wordt meestal niet zakelijk opengemaakt
Jaja jij hebt gemakkelijk praten maar manlief moet dan ook op tijd thuis kunnen zijn hoor en die is vrachtwagenchauffeur, dus variabele werktijden
Innesteling innesteling innesteling rimar pakt nog gauw een pot superglue erbij zo, en nu goed blijven zitten
Nee dat wordt het ook niet....maar ik wil eigenlijk niet het risico niet lopen dat het opengemaakt wordt en ze er hier lucht van krijgen
je woont ook niet in de buurt. anders was ik ff die kant op getuft om ze te bezorgen bij je. hadden we het naarm ijn adres gestuurd
anyway bekijk je adres nu goed. begin februari zat ik in hellendoor weekendje weg. en ook in e.... geweest had het zo kunnen bezorgen hahahah