ja het is hoi en doei, vind het niet leuk, broer zit beneden te wachten en ik zit de zp-en zonder dat ie dat weet en waarom ik dat doe
Ik krijg weer wat last van krampen in mijn bm...dus ik ga zo maar lekker slapen Ben ook erg moe Tot morgen allemaal
zo nou ik ben niet zwanger maar mijn voeten zijn dit niet meer gewend maar het was wel leuk een gave aroma lamp gekocht http://www.scentedcandleshop.com/img/products/bliss_rose_ultrasonic_aroma_diffusers.jpg zo1 maar dan met een blauw lampje en nog meer vreteswaren haha
Hier vandaag naar de manuele therapeute geweest, in principe in eerste instantie voor mijn spier in mijn bil, die ik sinds de bevalling voel. Ze heeft naar mijn buik gekeken omdat het daar ook vaak vandaan kan komen, ze merkte ook op dat er veel spanning bij de overgang van mijn eileider en bm was, heeft ze weggehaald........schijnt dat dat ook bevordelijk is voor zwanger worden.......dus ben benieuwd.....wie weet wie weet........beetje eiverwarring hier, dus weet ook niet exact wat mijn NOD is......ook wel weer een manier om naar toe te leven.....hahahaha.....niet weten wanneer je kan testen.....maakt het een stukje makkelijer moet ik zeggen. Ga lekker mijn bedje in.....trusten meiden.
hahaha..je lijdt echt eeb dubbelleven he?.. maargoed, nog even en hij mag het weten.... al weer bijna 7 weken zwanger rimar!!!
Dat komt omdat je voor het eerst tempt, dan weet FF nog niet hoelang je LF is dus daarom neemt ie het ruim en telt ie er nog 5 dagen bij op...maar dat is onzin hoor, want je bent al een tijdje bezig, dus je kan best op 14dpo een testje wagen!
Goedemorgen Nou nog ff 2 uurtjes werken en dan heb ik WEEKEND Maar als ik thuis kom, ga ik eerst wel ff liggen denk ik als ik me nog zo voel... Mijn temp gaat nog steeds meer omhoog Nou ik zal me gaan klaarmaken...moet zo weg...pffff Heb zo geen zin Fijne dag allemaal! Tot later
Goedemorgen dames! Laatste dagje werken en dan lekker weekje vakantie....Yeahhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helemaal zin in heb ook helemaal niks gepland lekker rommelen in huis en doen waar ik zin in heb. Er hangt hier een vies rottend luchtje beneden in de huiskamer en ik kan het niet vinden........grrrrrrrr.......
g'morgen meisjes! ben maar heel ff hier en ga niet teruglezen (geen tijd voor) hoe is 't hier? nog nieuws?