ja best ongeduldig maar komt ook dat je zolang op testen moet wachten.. ssssssssssssssssssttttttttttttttttttttt rimar. slaapt op haar bureau
Heel bekend hoor!!!! Komt ook door de borstvoeding (jij gaf toch BV?) Heb een leuke link voor je www.borstvoeding.com, kan je eigen grafiek invullen, dit is de vergelijkende grafiek voor kindjes die alleen BV krijgen. Ik was op een gegeven moment bang dat Sven te dik zou worden, maar daar ingevuld bleek dat hij heel netjes zijn lijntje volgde. Het is wel een beer maar dat stelde me wel gerust
WAKKER WORDEN ALLEMAAL!!!! ik wou dat ik kon blijven om jullie wakker te tetteren, maar ben mezelf hier zowat dood aan 't werken heb nog geen tijd meer om aan jullie te denken.. jullie horen morgen nog iets van me, maar 't zal gewoon 'n witte test worden hoor.. fijn weekend allemaal xxx
hier gaat het bar slechtttttttttttt net overgegeven en zo duizzelig..ben bang want ben aleen met de kleine thuis
denk dat je griep hebt of krijgt... wel genoeg eten en gedronkern en suiker gehad. heb vorig jaar november ook steeds duizelgiheid gehad en flauwvallen een aantal keer.
nee hoor geen griep ben vorige maand nog ziek geweest voel me verder in orde.. Temp is nie zo gek hoog ook nu..37.5 aleen bij het eten komt het eruit gisteren ook op me werk ineens duizellig moest me gewoon vasthouden aan iets om ff bij te komen hopelijk is het straks minder:d
Ja heb vanmiddag trouwns brood gegeten thee met suiker gedronken en daarna kwam het eruit ik ben nog nooit flauwgevallen daarom vind ik het zo eng ook
zwanger?????? of misschien ontpillen? weet niet of je de pil hebt gebruik. baseerde mijn ha het wel op. ivm bloedonderzoek goed was. ook al snakte ik na heeeeeeel veel suiker