hhahaha. tja of het is raak of mijn eitje springt volgende maand weer uit zijn doppie nog een halfuurtje dan weekend. kunne we je weer missen. hopelijk krijge je wel reactie dit weekend anders bellen onder andere naam en anoniem. zeggen dat je hem voor die prijs direct haalt
Nee hoor, we kunnen het dit weekend toch nog niet wachten, en ik moet dan nog eerst een kast leeghalen, kan die op marktplaats en weg ermee, andere kamer oppakken, uitruimen bedden verplaatsen, eheheheheheh nog genoeg te doen dus
hallo dames.. hoe is het hier is er nog nieuws heb even geen tijd om terug te lezen mijn vent komt zo thuis en dan krijg ik 2 oppaskindjes nog iets meer dan 3 uur komt gtst weer joehoeeeeeeeeeeee was vanacht wel een domper heb sex gehad..met mijn ventje alleen kwam hij niet klaar in mij hooo .. haha komt allemaal goed vanavond nog maar een keer proberen dan
@rimar ik ga tegenwoordig naar de vrouwelijke arts die daar op woensdag is...alles beter dan die klootzak van een mannelijke dr
Ben zo vrolijk! Dames, wil ff kwijt dat k het hier zo fijn vind! Echt! wij kennen namelijk echt bijna niemand de ook met kinderen bezig is (vanwege onze leeftijd) en dan is het zo fijn om hier lekker te kunnen kletsen! Ga ff pannekoeken bakken, mannetje zal zo terug komen van het boodschappen doen Morgen gaan we op kraambezoek bij onze buren! alvast zwijmelen
dames ik ga ook ff. bed opmaken. droger staat net stil en de hond uitlaten pfff.. als ik jullie zo niet weer spreek fijn weekend en miss tot vanavond of morgen of overmorgen
Bij mij in het dorp zit een arts, maar als die kuren zou vertonen dan ga ik naar de arts, 1 dorp verderop, dat gebeurt nl wel meer
@ rimar ja ik woon ook in een dorpje ahahhaaa er zitg nog een arts die een beeetje vrouw onvriendelijk is hoorde ik dus ik blijf bij dezelfde praktijk maar wel een andere arts...ik ga ook bijna nooit naar de dokter meer eigenlijk nou ik ga ook me bed opmaken de droger staat ook hier aan aardappels staan op en manlief komt ook zo thuis tot later en smakelijk iedereen
Hey meiden heb t idee dat t hier over is hoor.... heb ongikrampjes bleghhhhh...dus morgenochtend maar een testje er tegenaan maar die zal negatief denk zijn denk ik. Vanaaf ff lekker met mijn vriendinnetje erop uit!
hoi meiden, nou ik mag helaas op rood... ben vanmorgen ongesteld geworden.. wel weer keurig op de 28 ste dag, da's dan wel weer positief! hoe is het hier verder?
Hey meiden Hoe is het hier? Ik heb mijn handen vol hiero hihihihi Ben aan het eten koken en moet tegelijkertijd op mijn kleine zusje passen Dat is best passen en meten zeg...