sorry ,wil geen nare gevoelens opwekken! Ik denk misschien onderbewust nee ,want ik heb niets gekocht voor mijn man te verassen. heb goesting om hard te schreeuwen haha
gewoon doen...hahahaha. Nee je wekt geen nare gevoelens op hoor, maar ik wil er gewoon niet aan denken als de clomid mogelijk niet meer zou werken.... want dan moet ik gaan spuiten...en weer voor echo's enz enz...geen zin in eigenlijk! daarom voel ik me beetje naja...eng...
Grrr zegt mijn man dat men (°) (°) groter lijken? Kan deugd doen eens schreeuwen ,maar zal het niet doen kids liggen lekker te maffen en wil niet dat buurvrouw haar handjes moet pijn doen tegen haar muur om te boinken
Haha dank je zou hij wat willen denk je haha ongelooflijk ik vraag dan zag je dat vorige keer dan ook of wat en dan weet ik niet meer. Ik zeg dan prent het in je hoofd dat je me de volgende keer het wel kunt zeggen heb jij testjes in huis ??
nou laatste 2 rondes had ik ook pijnlijke en grotere borsten...van week voor NOD... mannetje vond dat wel leuk...ikke niet..auwie...
@ Lilalien ik heb 1 test in huis, maar is volgens mij van predictor? of ik heb de verkeerde weg gegooi vanmiddag ben ut wc kastje wezen opruimen zal zo eens kijken
Tweelingzwangerschap!???? Het schijnt dat je dan sneller, mer hcg aanmaakt. Misschien dat je daarom zo snel posi testte?
Lilalien, enige wat je kan doen...afwachten hihi...troost je...als jij ee mogelijke volgende ronde start zit ik nog steeds te wachten...
@ Lilalien heb trouwens een test van de kruidvat, zo'n roze doosje maar ga morgenochtend nog niet testen hoor!
Veel plezier Miran , hier idem ,ga laten want ik word moe ,hij is ook beetje moe en is niks op tv ,lekker smoetchen