Ik ga ff bankhangen samen met mijn mannetje Voel iedere keer zo'n zeurderende pijn in mijn onderbuik/bm En af en toe een flinke steek en kramp...pffff Nou tot later en iedereen een fijne zaterdag Misschien dat ik nog wel ff langskom, maar dat weet ik niet zeker...
ik heb net bank gehangen maar ben nu lekker gaan liggen zo zzzz morgen leuke maar drukke dag voor de boeg lekker 9 maanden beurs op haha
hebben hem al meerdere keren gezien. dus weet wat er dan komt. was dit of garfield haha. ook zo vaak gezien. maar tis hier ook bijna zzzzz zzzzzzzz zzzzzzzz
......herkenbaar in mijn vorige zwangerschap en ik moet zeggen......raar maar waar......nu op de terugweg van een rest. lopen had ik het niet koud, en mijn man wel en onze vrienden ook.....en ik maar denken, joh jullie stellen je aan, als ik het al niet koud heb......gevoel maar weggewuifd net als de steek in mijn lies die ik voelde.......is niks is niks is niks.
Wauw wat een poppie........zoooo lief........en de trotsheid van moederzijn straalt van je berichtje af.....mooi he?!
Ja dat schiet niet echt op he...al die reclames... Is niet echt een fijn gevoel, het nou net alsof ik elk moment ongesteld kan worden...Hoop het natuurlijk niet