Vandaag was hij weer iets lager, maar heb op mijn normale tijd getempt en lag toen pas 2 uurtjes in bed. Jij maakt het ook spannend, hoop het zo voor je!!!
@ Miran: Jij maakt het ook spannend meid, 16 DPO! Wanneer ga je testen? Jouw lf is altijd iets langer toch? Hoop echt voor je dat het raak is @ Meiden die nega getest hebben: Balen dames Maar kop op, geen bloed geeft moed en het kan nog alle kanten op! Dikke knuf voor jullie. Hier vannacht dus schaatsen gekeken. Ik kon tijdens de dweilpauze bijna niet meer uit mijn ogen kijken, maar na de race van mark tuitert stond ik stijf van de adrenaline en was ik weer helemaal wakker Lag om 3.30 in bed, maar sliep pas een uur later ofzo. Heb toch maar om 6.30 getempt. Vervolgens tot 11.00 geslapen, maar ben nog steeds moe!
Miran ,wanneer idd zoals Kubus vraagd Goofy ,hoe is het met jou en de kleine mannen Alle zwangeren??? Ben door eten bezig ,frietjes met satè en voor de kids kippenvingers. Erna denk ik rustig middagje pc ,tv of luieren met de kids Groetjes
me tepels staan in brand lijkt wel en heb weer hoofdpijn... pfff ik ga iets eten heb zo een honger!!! en nog niks gegeten dus lekkr broodje en kopje thee
zooofies, pooh t is gelukkig niet koud buiten lekker de ramen open en voorjaarsschoonmaak ja ben dr betijds bij @ lilalien.... hoe gaat ie meis? @ subke.... ikke spannend houden? @ charmed... wat klote zon witter dan wit test *knuffs* maar geen bloed geeft moed heh!
hey dames, allemaal bedankt voor 't duimen hè, maar ik denk dat die hoge temp komt door de wijn gisteren.. heb pijn in m'n onderrug en begin ergens vaag krampen te krijgen.. NOD is donderdag pas.. ga ook proberen niet meer eerder te testen..
Charmed dikke knuffel! Meiden heel veel succes en laat feb maar een erg roze maand worden. Ik ga door de pijn in m'n buik is m'n ongi. Het bruin verlies is begonnen, dus het is echt over deze maand.
aaah...nee..balen meid.... dubbele straf he? ook nog die buikpijn...dikke knuffel hoor! kom je in maart kletsen? liefs
koeky wat onwijs klote... maar ik zag dat je je banner al verandert hebt, maar je mag pas je nieuwe cyclus gaan rekenen vanaf de dag dat je echt helder rood bloed verlies hebt, dat is dan cd 1
Weet ik ik heb me banner ook op tellen vanaf morgen gezet alleen dat snapt ie niet edit: ik heb 'm weer even terug gezet.