hoezo niet? Het schijnt dat somminge mensen de druk die ontstaat bij de groei van het eitje wel kunnen voelen.. de pijn wordt dan steeds iets erger totdat het eitje springt, dan verdwijnt ie... volgens mij kan het dus soms wel...
Een blauwe buik van het spuiten, morgen 2de FM dus hopelijk is er iets moois te zien Verder gaat het wel redelijk goed, wel last van de hormonen en sinds vanochtend verkouden grrr...
Ik schrok me vanmorgen rot, toen die hoge temp in beeld zag staan Ik ben ook heel erg benieuwd wat de temp morgen doet
Ik ga weer tv kijken, iedereen nog een fijne avond en spreek jullie in de loop van de week (misschien morgen) vast wel weer Mijn duimen draaien voor jullie!!
Ben der weer! Man had oudste poezel naar de dieren kli niek gedaan hier in de buurt ,hij was op't randje na woensdag ook naar de kliniek geweest zijn. We hopen dat de oorzaak van zijn erge toestand snel naar boven komt ze denken F I P ?of hoe je het mogen schrijvn alhoewel hij negatief teste idem op de aids vorige keer. Ik kon het beestje niet meer zien lijden en heb manlief met hem weggestuurd, bloedname is gebeurd en infuus. Morgen tegen de middag horen we meer