NOD feb 2010 deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hopelijk knapt je kat snel weer op!
    Veel sterkte!
    Dikke knuff

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mgwc, hier idem, ook diverse keren rare kramp gehad, en daarom ook eiverwarring. Nu ook weer kramp, en af en toe wat steken, zal wel buikgriep zijn.
    Met opstaan was duizelig, en schieten bolletjes weg voor mijn ogen.....nooit gehad verder......maar ik geloof er gewoon niet in dat ik zwanger ben deze ronde.
    En ik denk dat het ook raak is bij jou, gewoon een gevoel! Zeker met die aften.

@Jessie rare cyclus ja, knuff meid.

Verder hier net gehoord dat vrienden van ons weer zwanger zijn.......erg leuk nieuws, maar moest toch ff slikken, was nog niet gepland zeg maar.....maar ben wel heel blij voor hun.
    Wederom toeval bestaat misschien niet.......incognito weer zwanger en zou weer twee wkn voor lopen, Yukl weer zwanger zou weer een week voor lopen en zij nu, en dan zou er weer 2 maanden tussen zitten, en dat was bij onze eerste ook zo maar toen was ik eerder.
    Toeval bestaat niet.......

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @rare reacties, hier ook nog eentje gisteren gekregen.......met vrienden uit eten, waren weinig gasten waarvan 3 zwangere dames, tja zagen me even kijken, en zij weet dat we bezig zijn. En haar man, wat zit je je toch druk te maken je hebt toch al een mooi jochie..............GRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!! Dat hij het nou bij een kind wil houden. En natuurlijk mag ik blij zijn dat ik er al eentje heb, daar zouden anderen een "moord" voor doen. Maar ik vind het zo dooddoener om te zeggen tegen iemand die alweer 6 rondes bezig is.....

4. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    Hoofdpijn is minder maar voel het nog wel.. Had ff een dutje gedaan nu is manlief aant koken voorme
    mn tepels branden gewoon

pff tzit me ff nie meer deze dagen zo onzeker..morgen testje wagen misshien

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@hier
    Ik ga maar weer verder hier...
    Nog steeds last van mijn onderrug...weet niet zo goed hoe ik moet zitten

Nou iedereen nog een fijne zondag avond
    en tot later

6. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha thanks lieverd! Ben benieuwd naar je FM morgen!

7. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Lilalien: Hoop dat je poezel snel opknapt :(

Ik ga maar eens aan het eten beginnen, heb geen zin!!!!

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meissie spannend!!!! Wat is je lf?

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sammie, ga je straks de volgende IUI in???

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ja, de 2de, althans ligt eraan hoeveel follikels er groeien, mijn FA hanteert er maar maximaal 2 (andere zkh 3) dus hopelijk niet meer dan 2 :).

Ik ga ff eten maken, kwam even snel kijken ;)

11. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    he ladies, ik kom ff oude bekenden gedag zeggen!

@ senna; die lage rugpijn was voor mij écht achteraf gezien hét teken. Had ik enkel normaal toen ik al zwaar ongi was, en nu een weekje ervoor...
    DUIMEN meis, je temp ziet er ook beloftevol uit!!

@ sammie, duim voor je meis! Laat die eitjes maar reuzegroot worden

@ de rest, heel veel succes met wachten en tandenbijten meiden, ik weet wat het is.

Hiero; alles gaat goed, eerste echo was perfect, 26-03 lijkt nog zooo ver weg :)
    Kom dan wel strooien, als de 12 cruciale weken voorbij zijn :)

Liefs XXX !

12. BB10

BB10 Niet meer actief

Chyntje, zwaar balen meis. Weet niet wat ik moet zeggen, wil je wel een hele dikke knuffel geven!

Sammie, spannend poging nr 2. Mijn duimen draaien voor jou.

Subke, hoe is het met je meis. Ik heb nog niet terug gelezen (veel te veel)

Senna mooie temp houden zo!

Lady, fijn een goede echo en voor je het weet mag je weer!
    En hcgtjes strooien!

Straks even bijlezen zover dat gaat ;)

13. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    he, ben er weer even. vanmiddag even dutje gedaan en daarna met vriendje gewandeld bij ons achter in het provinciaal domein. even de frisse lucht op en onze ideeën en plannen de vrije loop laten...... heerlijk is dat! ben alleen nog steeds niet uitgerust, lig weer lekker op bedje, wachten tot vriendje terug is. denk dat we straks nog een filmpje kijken en dan weer vroeg ons nestje in!

14. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden ben er weer ff mannetje zit beneden studio sport te kijken. Ben vanmiddag ff bij een vriendinnetje geweest en een wijntje gedronken. Heb nu zo de behoefte om even uit alles te ontsnappen gewoon ff weekendje weg ofzo...maar mannetje ziet dat niet zo zitten die zegt we gaan in mei al naar new york gewoon ff geduld hebben. En ik weet dat ik niet mag klagen maar wil gewoon nu ff ontsnappen aan mijn hoofd en mijn down-gevoel......Hopelijk gaat t morgen weer beter....en dan moet mijn ongi nog gaan beginnen......en voordat iemand zegt geen bloed geeft moed...helaas gaat dat hier niet op want ben vandaag met de progesteron pillen gestopt dus word ik automatisch ongi (of er moet zich opeens een superwonder voordoen dat mijn lijf t wel zelf aanmaakt maar daar geloof ik niet zo in)

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Ohnee wat balen! Hoop voor je dat het snel voorbij is zodat je weer aan de slag kunt..

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik slik nu 150mg, en ik krijg geen FM's of bloedprikken helaas....het sloeg aan dus ga maar proberen zei mijn gyn..... ;) Hij zei letterlijk al die stress is niet bevorderlijk voor het zwanger worden...dus probeer het maar net als een normaal stel....:$

17. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Wat een rust hier....

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
  19. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    jeetke meis,
    ik hoop geen FIP,
    onze eerste poes heeft natte FIP gehad.....
    helaas heeft ze het niet gered, droge FIP is geloof ik iets minder ernstig
    hopelijk is het iets anders
    sterkte
    x

20. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student

Ik had het 2 weken geleden ook, hard knobbeltje in mijn tepelhof, ben ook naar de arts geweest en heb er nu zalf voor, over een paar dagen moet het weg zijn, vind het best wel heel spannend..

Deel Deze Pagina