Mijn LF 14 of 15 dagen Hey theLady Ik heb het nu ook ong een weekje voor de NOD Ben ook heel benieuwd Ja ik zal het proberen
jeetje ik moest op cd 21 progesteron prikken altijd, om elke keer te bevestigen of het werkte ja of te nee stelde me wel gerust en was er dan nog geen ei had ik cd 28 terug moeten komen om nogmaals te prikken wat een maffe gyn .... hoe weet je nu zeker dat het aanslaat?
@ lilalien sterkte met je poezel! ---------- ik ga afsluiten en met de benen omhoog ben nu wel afgedraaid na de schoonmaak slaapse allemaal!
hey iedereen, doet het forum bij jullie ook vaag? kan er amper op komen of hij gooit me er weer uit al weer wat bekend van liane?
weet ik niet.....dat is afwachten.... Heb ook voor half jaar medicijnen mee gekregen... Was bij Alyssa ook zo hoor toen ook zelf proberen... Maar ergens vind ik het niet zo erg...niet meer stressen (ja of ik zwanger ben of niet hahaha) en het is zo dat ik (meestal) mijn eisprong heel goed voel...deze maand helaas helemala niet echt al vanaf begin krampen...
Hij doet er wel langer over met de pagina laden, maar voor de rest geen last Nee nog steeds niks van liane gehoord
Prima hier hoor, maar belangrijker is hoe het met de naderende NOD staat. Alles nog ok? NIKS IS GOED he!!
ga ik niet vanuit hihi, maar kan altijd ja...ach ik heb nog 2 maanden liggen..als ik nu dus niet ongi word en ook negatief test dan ga ik terug..want dan is er dus iets mis! we zien wel we zien wel...we zien wel!!
hihi, ja niks is goed..maar ik voel wel veel. Buikkrampen af en toe, maar wel hoog bij eierstokken meer. Rugpijn niet normaal zo erg! Sjaggie... emotioneel, moet overal om huilen! Honger! net had ik steken in mijn linkertepel.. verder...tsjah....niet echt iets...ja moet veel scheten laten...en dan heb ik geen buikpijn meer naderhand hahaha
Nou meiden Ik zal ff gaan douchen n dan maar op bed... Heb zopas al mijn symptomen op een blaadje geschreven en dat zijn er best veel Dus dat word wel heel spannend! Zal ze hier morgen wel ff neerzetten